Інформаційна технологія створення гри "Weenfaster" у жанрі платформер
Анотації
У роботі представлено процес розробки та реалізації інформаційної технології створення гри "Weenfaster" у жанрі платформер. Досліджено актуальні тенденції розвитку платформерів у сучасній ігровій індустрії, їх роль у розвитку когнітивних здібностей та адаптивність до нових технологічних платформ. Описано процес реалізації ключових механік гри, включаючи систему руху персонажа, взаємодію з платформами, фізику стрибків та систему гравітації. Розроблена гра демонструє поєднання класичних елементів жанру з інноваційними підходами, що забезпечує її конкурентоспроможність на ринку комп'ютерних ігор. The paper presents the process of development and implementation of information technology for creating the platformer game "Weenfaster". Current trends in the development of platformers in the modern gaming industry, their role in cognitive abilities development, and adaptability to new technological platforms are investigated. The implementation process of key game mechanics, including character movement system, platform interaction, jump physics, and gravity system, is described. The developed game demonstrates a combination of classic genre elements with innovative approaches, ensuring its competitiveness in the computer games market.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47778

