Аналіз впровадження вебзастосунку VisTerComp в навчальному процесі
Автор
Зубко, В. В.
Колодний, В. В.
Zubko, V. V.
Kolodnyi, V. V.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Систематизовано, проаналізовано і узагальнено результати впровадження в навчальному процесі нового вебзастосунку «VisTerComp» для ранжування альтернатив, що можна вважати його повноцінним бетатестуванням. На репрезентативній виборці було досліджено і підтверджено адекватність запропонованих авторами показників суперечливості суджень та некомпетентності експертів. Досліджено зв'язок між часом, витраченим експертами на візуальні тернарні порівняння, і їхньою компетентністю. Проаналізовано і узагальнено пропозиції щодо подальшого використання вебзастосунку VisTerComp. The results of the implementation of the new web application "VisTerComp" for ranking alternatives in the educational process have been systematized, analyzed and summarized, which can be considered a full-fledged beta-testing.
The adequacy of the indicators of the contradiction of judgments and incompetence of experts proposed by the authors
was investigated and confirmed on a representative sample. The relation between the time spent by experts on visual
ternary comparisons and their competence was studied. Proposals for the further use of the web application VisTerComp were analyzed and summarized.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47831

