Використання ШІ у вищій математиці
Abstract
У роботі проаналізовано, як застосування мовних моделей, подібних до GPT, сприяє розвитку навичок самостійного мислення, покращенню розуміння складних тем і формуванню індивідуалізованих освітніх траєкторій. Розглядаються потенційні загрози, серед яких це зловжива ння технологіями та порушення принципів академічної доброчесності. Окрему увагу приділено етичним дилемам, що виникають у зв’язку з автоматизованим створенням рішень без належного контролю з боку викладача. Робота підкреслює необхідність формування критичного ставлення до ШІ та розвитку цифрової грамотності як у студентів, так і в педагогів. This report analyzes how the use of language models, similar to GPT, contributes to the development of independent
thinking skills, improving understanding of complex topics, and the formation of individualized educational trajectories.
Potential threats are considered, including the misuse of technology and violation of the principles of academic integrity.
Special attention is paid to ethical dilemmas that arise in connection with the automated creation of solutions without
proper control by the teacher. The work emphasizes the need to form a critical attitude towards AI and develop digital
literacy in both students and teachers.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48170

