Інформаційні технології навчання. виховання інформаційної культури сучасної молоді
Abstract
У тезі висвітлено значення інформаційних технологій у сучасному освітньому процесі та їхню роль у вихованні інформаційної культури молоді. Розглянуто зміст поняття «інформаційна культура», її складники та умови формування. На основі аналізу сучасних досліджень охарактеризовано педагогічні технології, що сприяють розвитку інформаційної грамотності, критичного мислення та безпечної поведінки в інформаційному середовищі. Зроблено висновок про необхідність комплексного підходу до цифрової освіти, яка повинна базуватися як на технічних, так і на гуманітарних складниках. The thesis highlights the importance of information technologies in the modern educational process and their role in educating the information culture of youth. The content of the concept of "information culture", its components and conditions of formation are considered. Based on the analysis of modern research, pedagogical technologies that contribute to the development of information literacy, critical thinking and safe behavior in the information environment are characterized. The conclusion is made about the need for a comprehensive approach to digital education, which should be based on both technical and humanitarian components.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48173

