• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Adaptive learning platforms in english language teaching: effectiveness and implementation

Author
Hadaichuk, N.
Гадайчук, Н. М.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025) [215]
Abstract
This paper explores the integration of adaptive learning platforms into English Language Teaching (ELT), examining their potential to personalize and enhance student learning. By leveraging artificial intelligence and algorithms, these platforms tailor educational content to individual needs, fostering improved language proficiency. The research analyses the effectiveness of adaptive learning in various ELT settings, highlighting its impact on student engagement and learning outcomes. Practical strategies for implementation are discussed, addressing challenges and best practices for successful integration. Ultimately, this study demonstrates the transformative potential of adaptive learning platforms in modernizing ELT and promoting individualized language acquisition.
 
У цій статті досліджується інтеграція адаптивних навчальних платформ у викладання англійської мови (ELT), вивчається їхній потенціал для персоналізації та покращення навчання студентів. Використовуючи штучний інтелект та алгоритми, ці платформи адаптують навчальний контент до індивідуальних потреб, сприяючи покращенню рівня володіння мовою. У дослідженні проаналізовано ефективність адаптивного навчання в різних умовах викладання англійської мови професійного спрямування, висвітлено його вплив на залучення студентів та результати навчання. Обговорюються практичні стратегії впровадження, розглядаються виклики та найкращі практики для успішної інтеграції. Зрештою, це дослідження демонструє трансформаційний потенціал адаптивних навчальних платформ у модернізації викладання англійської мови професійного спрямування та сприянні індивідуалізованому вивченню мови.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48809
View/Open
23603.pdf (293.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ