• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Artificial intelligence in education: advantages and disadvantages

Автор
Melnyk, O.
Мельник, О. Д.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025) [215]
Анотації
Штучний інтелект (ШІ) активно змінює сферу освіти, пропонуючи як значні переваги, так і певні виклики. У цій статті розглядається роль ШІ в навчальному процесі, зокрема його здатність покращувати освітній досвід завдяки персоналізованим програмам, автоматичному оцінюванню та оптимізації вибору курсів. ШІ сприяє розвитку дистанційного навчання та зменшує адміністративне навантаження на викладачів, дозволяючи їм більше уваги приділяти викладанню та взаємодії зі студентами. Водночас існують занепокоєння щодо можливого зниження рівня соціалізації та критичного мислення студентів. Повна заборона використання ШІ в освіті є недоцільною, однак важливо забезпечити його етичне та відповідальне застосування. Основним викликом залишається пошук балансу між використанням можливостей ШІ та збереженням важливих людських аспектів навчального процесу.
 
Artificial intelligence (AI) is increasingly transforming the educational landscape, offering both significant advantages and notable challenges. This paper explores the role of AI in education, highlighting its ability to enhance learning experiences through personalized programs, automated grading, and optimized course selection. AI facilitates remote learning and reduces educators’ administrative burdens, allowing for greater focus on instruction and student engagement. However, concerns persist regarding its potential to reduce social interaction and hinder the development of critical thinking skills. While the complete prohibition of AI in education is neither practical nor beneficial, its ethical and responsible use must be emphasized. The key challenge lies in striking a balance between leveraging AIl’s capabilities and preserving essential human elements in the learning process.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48876
Відкрити
23879.pdf (762.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ