Підвищення якості навчання інженерній графіці студентів напряму "Теплоенергетика"
Author
Слободянюк, О. В.
Слободянюк, О. Д.
Слободянюк, Ю. О.
Date
2016-03Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Наявність фахових складових інженерної освіти стримує і ускладнює розвиток дистанційних технологій навчання при набутті інженерних освітньо-кваліфікаційних програм. Тому метою статті є теоретичне обґрунтування та розробка умов активізації оволодіння знаннями студентами та набуття ними навичок оформлення конструкторської документації в умовах дистанційного навчання. The presence of specialized components of engineering education hinders and hampers the development of distance learning technologies in the acquisition of engineering education and qualification programs. The purpose of the article is theoretical foundation and development conditions enhance student’s mastery of knowledge and skills acquisition of registration of the design documentation in distance learning.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ebmd/all-ebmd-2016/paper/view/679
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10606