dc.contributor.author | Хом'юк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-05-26T21:25:02Z | |
dc.date.available | 2016-05-26T21:25:02Z | |
dc.date.issued | 2016-03 | |
dc.identifier.citation | Хом'юк В. В. Структурна модель формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / В. В. Хом'юк // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/284. | uk |
dc.identifier.uri | http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/284 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10917 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено науковий аналіз психолого-педагогічної літератури й наукових досліджень із проблеми моделювання, оскільки моделювання в педагогіці обумовлено пошуком шляхів удосконалення підготовки фахівців різного рівня, наведено авторське тлумачення моделі формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Розроблено й теоретично обґрунтовано структурну модель процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів у вищому технічному навчальному закладі, яка включає такі структурні блоки: концептуально-цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-технологічний та аналітико-результативний. Запропонована модель, реалізована в середовищі фундаментальних дисциплін, які є методологічною основою процесу формування компетентності майбутнього інженера. | uk |
dc.description.abstract | В статье осуществлен научный анализ психолого -педагогической литературы и научных исследований по проблеме моделирования, поскольку моделирование в педагогике обусловлено поиском путей совершенствования подготовки специалистов различного уровня, приведено авторское толкование модели формирования математической компетентности будущих инженеров. Разработана и теоретически обоснована структурная модель процесса формирования математической компетентности будущих инженеров в высшем техническом учебном заведении, включая такие структурные блоки: концептуальноцелевой, организационно-содержательный, процессуально-технологический и аналитико-результативный. Предложенная модель , реализованная в среде фундаментальных дисциплин, которые являются методологической основой процесса формирования компетентности будущего инженера. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | структурна модель | uk |
dc.subject | майбутній інженер | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | метод моделювання | uk |
dc.subject | структурная модель | uk |
dc.subject | будущий инженер | ru |
dc.subject | математическая компетентность | ru |
dc.subject | модель | ru |
dc.subject | метод моделирования | ru |
dc.title | Структурна модель формування математичної компетентності майбутніх інженерів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |