Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВолчаста, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:53:11Z
dc.date.available2016-05-26T21:53:11Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationВолчаста К. В. Потенціал і перспективи брендингу у діяльності підприємств [Електронний ресурс] / К. В. Волчаста // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/712.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/712
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11194
dc.description.abstractВ роботі розглядається процес формування брендингу, визначається його роль, можливості та перспективи у діяльності підприємств. Проаналізовано стан розвитку брендингу в Україні та основні проблеми.uk
dc.description.abstractThis work discusses the problem of forming branding, defines its role, opportunities and prospects in the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbranden
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectconsumeren
dc.titleПотенціал і перспективи брендингу у діяльності підприємствuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.126


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію