Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛадика, О. О.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:54:17Z
dc.date.available2016-05-26T21:54:17Z
dc.date.issued2016-03uk_UA
dc.identifier.citationЛадика О. О. Поняття і значення категорії «якість» в системі управління [Електронний ресурс] / О. О. Ладика // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/767.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/767
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11212
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до визначення категорії «якість», що дозволило сформулювати власне тлумачення цього поняття. Визначено фактори, які впливають на якість, та властивості якості продукції. Виявлено п’ять етапів становлення категорії «якість» в управлінні.uk
dc.description.abstractIn this article, we reviewed the definition of the category of "quality" and gave its interpretation of the concept. The factors of product quality and properties were described and also the 5 main phases of establishment of quality in management were reviewed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectсистема управління якістюuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectqualityen
dc.subjectcompetitive abilityen
dc.subjectquality control systemen
dc.titleПоняття і значення категорії «якість» в системі управлінняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.33


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію