Дистанційний навчальний процес як об’єкт системного аналізу
Автор
Бісікало, О. В.
Дата
2005Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
Анотації
В статті розглядається актуальна проблема формалізації освітньої діяльності ВНЗ з метою
визначення стратегії розвитку системи дистанційного навчання. Двовимірна декомпозиція інтегрованого
навчального процесу дозволяє запропонувати формальний підхід до аналізу його основних
характеристик, а також методику оцінки ефективності та якості системи дистанційної освіти ВНЗ.
Результати формалізації можуть бути використані для проектування систем дистанційного навчання,
вирішення задачі оптимізації навчального процесу та розв’язання окремих дидактичних задач. В статье рассматривается актуальная проблема формализации учебной деятельности ВУЗа с
целью определения стратегии развития системы дистанционного образования. Двумерная декомпозиция
интегрированного учебного процесса позволяет предложить формальный подход к анализу его основных
характеристик, а также методику оценки эффективности и качества системы дистанционного
образования ВУЗа. Результаты формализации могут быть использованы для проектирования систем
дистанционного образования, решения задачи оптимизации учебного процесса и частных дидактических
задач. An actual problem of formaization of the educational process of a higher educational institution is
considered in the article with the purpose of defining a strategy of developing the system of distance education.
Two-measured decomposition of an integral educational process enables suggesting a formal approach for
analyzing its main characteristics as well as the methodology of evaluating efficiency and quality of the distance
education system of a higher educational establishment. The results of formalization can be utilized in designing
of distance education systems, solving an assignment of optimization of the educational process and some
specific didactic objectives.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13797