dc.contributor.author | Бісікало, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-01T20:01:20Z | |
dc.date.available | 2017-02-01T20:01:20Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Бісікало О. В. Дистанційний навчальний процес як об’єкт системного аналізу [Текст] / О. В. Бісікало // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2005. – № 2. – С. 78–83. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13797 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається актуальна проблема формалізації освітньої діяльності ВНЗ з метою
визначення стратегії розвитку системи дистанційного навчання. Двовимірна декомпозиція інтегрованого
навчального процесу дозволяє запропонувати формальний підхід до аналізу його основних
характеристик, а також методику оцінки ефективності та якості системи дистанційної освіти ВНЗ.
Результати формалізації можуть бути використані для проектування систем дистанційного навчання,
вирішення задачі оптимізації навчального процесу та розв’язання окремих дидактичних задач. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматривается актуальная проблема формализации учебной деятельности ВУЗа с
целью определения стратегии развития системы дистанционного образования. Двумерная декомпозиция
интегрированного учебного процесса позволяет предложить формальный подход к анализу его основных
характеристик, а также методику оценки эффективности и качества системы дистанционного
образования ВУЗа. Результаты формализации могут быть использованы для проектирования систем
дистанционного образования, решения задачи оптимизации учебного процесса и частных дидактических
задач. | ru |
dc.description.abstract | An actual problem of formaization of the educational process of a higher educational institution is
considered in the article with the purpose of defining a strategy of developing the system of distance education.
Two-measured decomposition of an integral educational process enables suggesting a formal approach for
analyzing its main characteristics as well as the methodology of evaluating efficiency and quality of the distance
education system of a higher educational establishment. The results of formalization can be utilized in designing
of distance education systems, solving an assignment of optimization of the educational process and some
specific didactic objectives. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія 2 : 78–83. | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | ВНЗ | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | декомпозиція освітньої діяльності | uk |
dc.subject | оцінка ефективності та якості дистанційного навчання | uk |
dc.title | Дистанційний навчальний процес як об’єкт системного аналізу | uk |
dc.type | Article | |