dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T09:44:47Z | |
dc.date.available | 2019-12-04T09:44:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Коваленко О. О. Гейміфікація в системі управління навчанням [Текст] / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук // Матеріали 11-ї науково-практичної конференції. м. Львів, 20-22 листопада 2019 р. / відп. за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – C.165-169. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26722 | |
dc.description.abstract | Питання гейміфікації є популярним в багатьох сферах освіти, навчання та менеджменту.
Гейміфікація в освітньому процесі є елементом 165зацікавленості студентів до навчання, організації змагань
між студентами та формування середовища сходинок від нижчого рівня до вищого. Ігровий агент в системі
управління навчанням – це моніторингова система поведінки студента з метою відзнаки студента за
різноманітні дії та активність. Гра «Зоряний шлях навчання» одразу надає відзнаки студентам тільки за вхід в
систему. | uk |
dc.description.abstract | Gamification is a popular issue in many fields of education, training and management. Gamification in the
educational process is an element of students` interest in learning, organizing competitions between students and shaping the environment of the ladder the lower level to the higher. A game agent in a learning management system is a monitoring system of student behavior to differentiate a student for various activities and activities. The Star Path of Learning game
immediately awards students only logins. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Львівська політехніка" | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали 11-ї науково-практичної конференції, м. Львів, 20-22 листопада 2019 р. : 165-169. | uk |
dc.subject | освітнє електронне інформаційне середовище | uk |
dc.subject | система управління навчанням | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | ігровий агент | uk |
dc.subject | ігровий статус | uk |
dc.subject | поведінкова активність. | uk |
dc.subject | educational electronic information environment | en |
dc.subject | training management system | en |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | game agent | en |
dc.subject | behavioral activity | en |
dc.subject | game status | en |
dc.title | Гейміфікація в системі управління навчанням | uk |
dc.type | Article | |