Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурдейна, О.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T10:48:23Z
dc.date.available2019-12-05T10:48:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБурдейна О. Можливість когнітивного моделювання профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти за допомогою методів машинного навчання [Електронний ресурс] / О. Бурдейна // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/7101.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27255
dc.description.abstractРозглянуто можливість застосування алгоритмів машинного навчання для створення когнітивної карти профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти. З’ясовано джерело даних для здійснення необхідних обчислень.uk
dc.description.abstractThe possibility of application of algorithms of machine learning for the creation of a cognitive career-oriented career activity of higher education institutions is considered. The data source for the necessary calculations was found.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/7101
dc.subjectпрофорієнтаційна діяльністьuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectабітурієнтuk
dc.subjectєдина державна електронна база з питань освітиuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectvocational guidanceen
dc.subjecthigher educational institutionen
dc.subjectapplicantsen
dc.subjectthe only state electronic educationen
dc.subjectmachine learningen
dc.titleМожливість когнітивного моделювання профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти за допомогою методів машинного навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesМокін В.Б. Метод проектування когнітивної карти для оптимізації профорієнтаційної діяльності ЗВО [Текст] / В. Б. Мокін, О. В. Бурдейна, К. О. Коваль, А. Р. Ящолт // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. - № 3. – С. 89–99. - Режим доступу: https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2238
dc.relation.referencesВолович В.И. Оценочные критерии качества социологической информации [Текст] / В. И. Волович // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. – 2010. - №1-2. – С. 34-39. – Режим доступу: http://www.soc.univ.kiev.ua/ru/library/ocenochnye-kriterii-kachestva-sociologicheskoy-informacii-0
dc.relation.referencesКравчук М. Поняття достовірності знання та проблема невизначеності в емпіричному соціологічному дослідженні [Текст] / М. Кравчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. – 2016. - №1(7). – С. 43-47. – Режим доступу: http://www.visnyk.soc.univ.kiev.ua/index.php/soc/article/view/118/94
dc.relation.referencesРозподіл учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року, які подолали поріг «склав/не склав» з математики, української мови і літератури, іспанської мови, англійської мови, німецької мови, французької мови, історії україни, біології, географії, фізики та хімії за результатами рейтингового оцінювання за шкалою 100-200 балів [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2016/12/Rozpodil-uchasnykiv-yaki-podolaly-porig-z-7-predmetiv.pdf
dc.relation.referencesЄДЕБО [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/yedebo
dc.relation.referencesПрограмний комплекс «Єдина Державна Електронна База з питань Освіти» (ЄДЕБО) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.inforesurs.gov.ua/uploads/files/WEB-klient.pdf


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію