dc.contributor.author | Бурдейна, О. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:48:23Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T10:48:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бурдейна О. Можливість когнітивного моделювання профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти за допомогою методів машинного навчання [Електронний ресурс] / О. Бурдейна // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/7101. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27255 | |
dc.description.abstract | Розглянуто можливість застосування алгоритмів машинного навчання для створення когнітивної карти профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти. З’ясовано джерело даних для здійснення необхідних обчислень. | uk |
dc.description.abstract | The possibility of application of algorithms of machine learning for the creation of a cognitive career-oriented career activity of higher education institutions is considered. The data source for the necessary calculations was found. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/7101 | |
dc.subject | профорієнтаційна діяльність | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | абітурієнт | uk |
dc.subject | єдина державна електронна база з питань освіти | uk |
dc.subject | машинне навчання | uk |
dc.subject | vocational guidance | en |
dc.subject | higher educational institution | en |
dc.subject | applicants | en |
dc.subject | the only state electronic education | en |
dc.subject | machine learning | en |
dc.title | Можливість когнітивного моделювання профорієнтаційної діяльності закладів вищої освіти за допомогою методів машинного навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004 | |
dc.relation.references | Мокін В.Б. Метод проектування когнітивної карти для оптимізації профорієнтаційної діяльності ЗВО [Текст] / В. Б. Мокін, О. В. Бурдейна, К. О. Коваль, А. Р. Ящолт // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. - № 3. – С. 89–99. - Режим доступу: https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2238 | |
dc.relation.references | Волович В.И. Оценочные критерии качества социологической информации [Текст] / В. И. Волович // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. – 2010. - №1-2. – С. 34-39. – Режим доступу: http://www.soc.univ.kiev.ua/ru/library/ocenochnye-kriterii-kachestva-sociologicheskoy-informacii-0 | |
dc.relation.references | Кравчук М. Поняття достовірності знання та проблема невизначеності в емпіричному соціологічному дослідженні [Текст] / М. Кравчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. – 2016. - №1(7). – С. 43-47. – Режим доступу: http://www.visnyk.soc.univ.kiev.ua/index.php/soc/article/view/118/94 | |
dc.relation.references | Розподіл учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року, які подолали поріг «склав/не склав» з математики, української мови і літератури, іспанської мови, англійської мови, німецької мови, французької мови, історії україни, біології, географії, фізики та хімії за результатами рейтингового оцінювання за шкалою 100-200 балів [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2016/12/Rozpodil-uchasnykiv-yaki-podolaly-porig-z-7-predmetiv.pdf | |
dc.relation.references | ЄДЕБО [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/yedebo | |
dc.relation.references | Програмний комплекс «Єдина Державна Електронна База з питань Освіти» (ЄДЕБО) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.inforesurs.gov.ua/uploads/files/WEB-klient.pdf | |