Навчання інтерпретації семантично ускладнених мовних одиниць у науково-технічному тексті
Author
Степанова, І. С.
Степанова, И. С.
Stepanova, I. S.
Date
2011Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Abstract
Сучасний науково-технічний текст набув деяких мовних стилістичних характеристик, серед яких більш широке використання метафори та емоційно забарвленої лексики і словосполучень. Функціональні аспекти семантично ускладнених мовних одиниць у різних видах сучасного науково-технічного тексту аналізуються в статті. Автор розглядає шляхи навчання інтерпретації таких явищ у курсі «Іноземна мова за професійним спрямуванням» у технічних університетах. Современный научно-технический текст приобрел некоторые новые стилистические характеристики, среди которых более широкое использование семантически осложненных языковых единиц. Функциональные аспекты различных видов метафоры, экспрессивных и эмоционально окрашенных слов и словосочетаний в научно-техническом тексте анализируются в статье. Автор рассматривает методы обучения интерпретации таких явлений в курсе «Иностранный язык профессиональной направленности в технических университетах. Modern scientific-technical text has acquired some new stylistic characteristics, much wider use of semantically complex language units being among them. Such functional aspects as different kinds of metaphors, expressive and emotionally colored words and collocations in different kinds of scientific-technical texts are tackled in the article. The author searches ways of teaching semantically complex units to ESP students of technical universities.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2730