Формування навичок продуктивного читання при навчанні іноземним мовам в немовних ВНЗ
Автор
Зубенко, О. В.
Медведєва, С. О.
Медведева, С. А.
Zubenko, O.V.
Medvedieva, S. O.
Дата
2015Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Анотації
Стаття розкриває суть поняття «антициповане читання» та підкреслює роль антиципації при формуванні продуктивних навичок читання, метою яких є не лише здобуття інформації, але й аналіз та критичне осмислення авторської точки зору. Статья раскрывает сущность понятия «антиципированное чтение» и подчеркивает роль антиципации при формировании продуктивных навыков чтения, целью которых является не только получение информации, но также анализ и критическое осмысливание авторской точки зрения. The article reveals the essence of the concept of "anticipating reading" and emphasizes the role of anticipation in the formation of productive reading skills, which aim is not only to receive information, but also to make deep analsis and critical reflection of the author's point of view.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2769
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Методологічні засади навчання антиципованому читанню
Медведєва, С. О.; Зубенко, О. В. (Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет", 2014)В статті підкреслюється роль професійно-орієнтованого читання в навчанні майбутніх технічних фахівців, розглядаються режими читання, підкреслюється важливість формування антиципації в процесі читання фахової літератури та ... -
Антициповане читання як невід’ємна складова технології продуктивного читання
Зубенко, О. В.; Медведєва, С. О.; Медведева, С. А.; Zubenko, O. V.; Medvedieva, S. O. (Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», 2015)Стаття розкриває суть поняття «антиципація» та розглядає її роль у формуванні продуктивних навичок читання, метою яких є не лише здобуття інформації, але й аналіз та критичне осмислення авторської точки зору. -
Навчання читання іноземних студентів україномовних текстів (початковий етап)
Зозуля, І. Є. (Ужгородський національний університет, 2018)У статті розглянуто проблему формування навичок читання на уроках української мови в іноземних студентів на початковому етапі навчання. Представлено зразки передтекстових, притекстових й післятекстових завдань, робота над ...