Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorIbrahimova, L. V.en
dc.contributor.authorІбрагімова, Л. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:11:12Z
dc.date.available2020-03-30T17:11:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationIbrahimova L. V. What l2 fluency means [Електронний ресурс] / L. V. Ibrahimova // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9837.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29602
dc.description.abstractIn second language (L2) research and testing, measures of oral fluency are used as diagnostics for proficiency. However, fluency is also determined by personality or speaking style, raising the question to what extent L2 fluency measures are valid indicators of L2 proficiency.en
dc.description.abstractПри дослідженні та тестуванні другої мови (L2) ступінь вільного володіння усним мовленням використовуються як діагностика володіння знаннями. Однак, вільне володіння також визначається особистістю чи стилем розмови, що ставить питання про те, наскільки вільне володіння L2 є дійсними показниками володіння знаннями L2.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9837
dc.subjectдруга мова (L2)uk
dc.subjectвільне володінняuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectмайстерністьuk
dc.subjectрівніuk
dc.subjectthe second language (L2)en
dc.subjectfluencyen
dc.subjectproficiencyen
dc.subjectlevelsen
dc.titleWhat l2 fluency meansen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc88’24
dc.relation.referencesSegalowitz N. Cognitive bases of second language fluency / N. Segalowitz — New York: Routledge, 2010.en
dc.relation.referencesTavakoli P. Strategic planning, task structure, and performance testing / P. Tavakoli, P. Skehan // In R. Ellis (Ed.), Planning and task performance in a second language — Amsterdam: John Benjamins, 2005. Pp. 239–276.en
dc.relation.referencesChambers F. What do we mean by fluency? / F. Chambers — System, 25, 1997. Pp. 535–544.en
dc.relation.referencesLennon P. Investigating fluency in EFL: A quantitative approach / P. — Lennon Language Learning, 3, 1990. Pp. 387–417.en
dc.relation.referencesCouncil of Europe / Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment — Cambridge: Cambridge University Press, 2001.en
dc.relation.referencesГадайчук Н. М. Developing communicative skills of students in a foreign language / Гадайчук Н.М, Тульчак Л.В. — Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїз міжнародною участю «Конкурентоспроможність національної економіки та освіти: пошук ефективних рішень», м. Вінниця, 15 квітня 2015р., Вінниця: ВННІЕ ТНЕУ, 2015р. C 198-199.en
dc.relation.referencesDe Jong N. H. Facets of speaking proficiency / N. H. De Jong, M. P. Steinel, A. Florijn, R. Schoonen, J. H. Hulstijn — Studies in Second Language Acquisition, 34, 2012. Pp. 5–34.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію