Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГабрійчук, Л. Е.uk
dc.contributor.authorТульчак, Л. В.uk
dc.date.accessioned2020-05-25T10:41:41Z
dc.date.available2020-05-25T10:41:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГабрійчук, Л. Е. Використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов [Текст] / Л. Е. Габрійчук, Л. В. Тульчак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця : ФОП Тарнашинський О.В., 2017. – Вип. 48. – С. 103–106.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29922
dc.description.abstractУ представленій статті розглянуто переваги і недоліки викладання іноземних мов з використанням нових мультимедійних технологій, передумови для успішного використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов, розвиток комп’ютерних мов та деякі аспекти мультимедійних презентацій. Використання Інтернету пропонує великий потенціал для освітнього процесу, зокрема у вивченні іноземної мови. Мультимедійні технології пропонують велику кількість методів викладання мови, які роблять навчання цікавішим та продуктивнішим, оскільки вони мають можливість заохотити студентів вивчати мови. Це дуже важливо саме зараз, коли мотивації вивчення іноземних мов приділяють велику увагу. Слід зазначити, що у цьому процесі, комп’ютер відіграє ключову роль, тобто такі спеціалізовані засоби як браузер, текстовий процесор і програмне забезпечення є особливо важливими. Аудіо і візуальні ефекти допомагають трансформувати рутине вивчення іноземної мови в потужну культивацію і вивчати мову набагато швидше і ефективніше. Але розвиток комп’ютерів може зробити викладача повністю залежним від технологій і він не зможе відігравати основну роль помічника у вивченні іноземної мови. Тому викладачі повинні розуміти, що мультимедійні технології слід використовувати лише як додатковий інструмент. Взаємодія між студентами і викладачем не повинна зникати. Якщо студенти сприйматимуть тільки зображення і фантазії, показані на екрані, їх абстрактне мислення буде обмежене, а логічне мислення пропаде.uk
dc.description.abstractThe submitted paper deals with some advantages and disadvantages in foreign language education with implementation of new multimedia technologies, some prerequisites for successful using of new media in foreign teaching, the development of computer language learning and some aspects of multimedia presentations. The using of Internet carries great potential for educational process, specifically second language education. Multimedia technology provides many options of teaching making teaching interesting and productive, because it has capability to attract the language learners. At present great attention is concentrated on the issues of motivation in foreign language learning. It should be noted that computers play the central role in this process, e.g. such computer applications as a browser, a word processor and software are very important. Audio and visual effects help transform learning into capacity cultivation and learn the language more quickly and effectively. Nevertheless, the computer development may also turn the teachers into slaves of the multimedia technology and they will not be able to play the key role as a facilitator in foreign language learning. That is why teachers should understand that this technology has to be used as a supplementary instrument. The interaction between a teacher and students should not be missed. If students only perceive the images and imaginations shown on the screen, their abstract thinking could be restricted and logical thinking could fade awayen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 48 : 103–106.uk
dc.subjectперевагаuk
dc.subjectнедолікuk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectвикладатиuk
dc.subjectвивчатиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectкомп’ютерuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectдодатковий інструментuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectadvantageen
dc.subjectdisadvantageen
dc.subjectmultimedia technologiesen
dc.subjectto teachen
dc.subjectto learnen
dc.subjectforeign languageen
dc.subjectcomputeren
dc.subjectinteractionen
dc.subjectsupplementary instrumenten
dc.subjectcommunicative competenceen
dc.titleВикористання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мовuk
dc.title.alternativeThe implementation of multimedia while teaching foreign languagesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147:81ˈ243


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію