Показать сокращенную информацию
Використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов
dc.contributor.author | Габрійчук, Л. Е. | uk |
dc.contributor.author | Тульчак, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T10:41:41Z | |
dc.date.available | 2020-05-25T10:41:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Габрійчук, Л. Е. Використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов [Текст] / Л. Е. Габрійчук, Л. В. Тульчак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця : ФОП Тарнашинський О.В., 2017. – Вип. 48. – С. 103–106. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29922 | |
dc.description.abstract | У представленій статті розглянуто переваги і недоліки викладання іноземних мов з використанням нових мультимедійних технологій, передумови для успішного використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов, розвиток комп’ютерних мов та деякі аспекти мультимедійних презентацій. Використання Інтернету пропонує великий потенціал для освітнього процесу, зокрема у вивченні іноземної мови. Мультимедійні технології пропонують велику кількість методів викладання мови, які роблять навчання цікавішим та продуктивнішим, оскільки вони мають можливість заохотити студентів вивчати мови. Це дуже важливо саме зараз, коли мотивації вивчення іноземних мов приділяють велику увагу. Слід зазначити, що у цьому процесі, комп’ютер відіграє ключову роль, тобто такі спеціалізовані засоби як браузер, текстовий процесор і програмне забезпечення є особливо важливими. Аудіо і візуальні ефекти допомагають трансформувати рутине вивчення іноземної мови в потужну культивацію і вивчати мову набагато швидше і ефективніше. Але розвиток комп’ютерів може зробити викладача повністю залежним від технологій і він не зможе відігравати основну роль помічника у вивченні іноземної мови. Тому викладачі повинні розуміти, що мультимедійні технології слід використовувати лише як додатковий інструмент. Взаємодія між студентами і викладачем не повинна зникати. Якщо студенти сприйматимуть тільки зображення і фантазії, показані на екрані, їх абстрактне мислення буде обмежене, а логічне мислення пропаде. | uk |
dc.description.abstract | The submitted paper deals with some advantages and disadvantages in foreign language education with implementation of new multimedia technologies, some prerequisites for successful using of new media in foreign teaching, the development of computer language learning and some aspects of multimedia presentations. The using of Internet carries great potential for educational process, specifically second language education. Multimedia technology provides many options of teaching making teaching interesting and productive, because it has capability to attract the language learners. At present great attention is concentrated on the issues of motivation in foreign language learning. It should be noted that computers play the central role in this process, e.g. such computer applications as a browser, a word processor and software are very important. Audio and visual effects help transform learning into capacity cultivation and learn the language more quickly and effectively. Nevertheless, the computer development may also turn the teachers into slaves of the multimedia technology and they will not be able to play the key role as a facilitator in foreign language learning. That is why teachers should understand that this technology has to be used as a supplementary instrument. The interaction between a teacher and students should not be missed. If students only perceive the images and imaginations shown on the screen, their abstract thinking could be restricted and logical thinking could fade away | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 48 : 103–106. | uk |
dc.subject | перевага | uk |
dc.subject | недолік | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | викладати | uk |
dc.subject | вивчати | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | комп’ютер | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | додатковий інструмент | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | advantage | en |
dc.subject | disadvantage | en |
dc.subject | multimedia technologies | en |
dc.subject | to teach | en |
dc.subject | to learn | en |
dc.subject | foreign language | en |
dc.subject | computer | en |
dc.subject | interaction | en |
dc.subject | supplementary instrument | en |
dc.subject | communicative competence | en |
dc.title | Використання мультимедійних засобів у викладанні іноземних мов | uk |
dc.title.alternative | The implementation of multimedia while teaching foreign languages | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147:81ˈ243 |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Наукові роботи каф. ІМ [503]
статті, матеріали конференцій