Матеріали конференцій ВНТУ: Недавні надходження
Відображеня елементи 601-620 із 13784
-
Роль мотивації в формуванні організаційної поведінки: теорія та практичні аспекти
(ВНТУ, 2024)Дана робота присвячена вивченню організаційної поведінки та її впливу на ефективність управління організаціями в сучасних умовах. Вона охоплює різні аспекти організаційної діяльності, включаючи управління, владу та політику, ... -
Проблеми збереження та формування людського капіталу в Україні в умовах війни
(ВНТУ, 2024)формування економіки знань. Проаналізовано показники якості економічного зростання в Україні та інших країнах світу, що впливають на інвестування та якісне відтворення людського капіталу в умовах війни. -
Аналіз особливостей вибору каналів збуту для сучасного підприємства
(ВНТУ, 2024)У роботі проаналізовано поняття збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти особливостей вибору каналів збиту для сучасного підприємства, визначено фактори, які впливають на цей процес, а також стратегії оптимізації ... -
Особливості використання ІТ RMIS в управлінні ризиками на підприємстві
(ВНТУ, 2024)саме інформаційних систем управління ризиками (RMIS) на підприємстві. Виділено та проаналізовано основні функції RMIS; описано їх особливості в залежності від мети, яка постає перед підприємством; наведено приклади найбільш ... -
Аналіз стану управління активами ТОВ "ГК" "Нафтогаз України"
(ВНТУ, 2024)У статті надано загальну характеристику ТОВ «ГК «Нафтогаз України». Проведено аналіз стану управління активами на підприємстві. Наведено показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ «ГК «Нафтогаз України». -
Особливості управління персоналом при здійсненні зед у сучасних умовах
(ВНТУ, 2024)У статті проаналізовано та визначено принципи управління персоналом в умовах зовнішньоекономічної діяльності, визначено фактори налагоджування ефективної роботи підприємства із виходом на нові ринки збуту продукції в умовах ... -
Механізм управління дебіторською заборгованістю: сутність та структура
(ВНТУ, 2024)Розглянуто проблеми управління дебіторською заборгованістю підприємств в умовах мінливого зовнішнього та внутрішнього середовища. Визначено основні фактори впливу на динаміку та якість дебіторської заборгованості та ... -
Дослідження вподобань клієнтів телекомунікаційних послуг в україні
(ВНТУ, 2024)В статті проведено опитування респондентів для розуміння вимог клієнтів до товарів та послуг мобільних операторів. -
Особливості функціонування сучасних підприємств за умов невизначеності
(ВНТУ, 2024)Розкрито необхідність впровадження системи ризик-менеджменту в сучасному бізнес-середовищі. -
Особливості управління виробничим підприємством: концепція, еволюція, автоматизація
(ВНТУ, 2024)зокрема надається порівняння двох найбільш популярних концепцій, викладається перелік найбільш поширених типів виробничих процесів та зазначаються альтернативи систем автоматизації таких процесів. -
Характеристика спільних підприємств у сучасних умовах
(ВНТУ, 2024)У статті охарактеризовано спільні підприємства в сучасних реаліях розвитку країни задля прискорить виходу з економічної кризи та забезпечення інтеграції України у світовий економічний простір. -
Дослідження вітчизняного ринку книговидання та його структурних елементів
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку книговидання та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами ринку, здійснено оцінку конкуренції. В роботі ... -
Сучасний етап розвитку вітчизняного ринку органічної продукції
(ВНТУ, 2024)The current stage of formation of the market of organic products in Ukraine is analized, the main problems and directions of its development are determined. -
Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача
(ВНТУ, 2024)Розглядається вплив реклами на формування ідентичності та самосвідомості споживача, Також вплив реклами на психіку людини в цілому. -
Якість продукції на підприємстві: сутність, фактори впливу на управління
(ВНТУ, 2024)В тезах розглядаються основні трактування понять «якість» та «якість продукції». Наведено основні фактори впливу на управління якістю продукції на підприємстві. -
Директ-маркетинг у різних країнах світу. методичні підходи до планування директ- маркетингу
(ВНТУ, 2024)У публікації розглядається важливий аспект маркетингу - директ-маркетинг, та його різні методичні підходи до планування, враховуючи особливості країн світу. Зазначено, що ефективність директ-маркетингу значно залежить від ... -
Особливості управління рентабельністю підприємства під час воєнного стану
(ВНТУ, 2024)підприємства, обґрунтовано важливість показника рентабельності в фінансово-господарську діяльність підприємства та визначено особливості управління рентабельністю підприємства під час воєнного стану. -
Дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема сегменту «mass market»
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами діяльності ринку, здійснено оцінку конкуренції. -
Покращення системи управління проєктами на основі технологій Jira та Trello
(ВНТУ, 2024)можливості та переваги залишаються недостатньо вивченими, отже в дослідженні здійснюється аналіз поточного стану управління проєктами та висвітлюються можливості оптимізації цього процесу на основі вищезгаданих технологій. -
Рольовий підхід у формуванні команд як фактор розвитку організаційної поведінки
(ВНТУ, 2024)В статті висвітлена проблема розвитку організаційної поведінки в аспекті її групової компоненти.