Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorМИРГОРОДСЬКИЙ А. В.
dc.contributor.authorВЕРЕНЬКО А. І.
dc.date.accessioned2021-04-23T08:29:57Z
dc.date.available2021-04-23T08:29:57Z
dc.date.issued2021-04-23
dc.identifier.citationРОМАНЮК О.Н., ВЕРЕНЬКО А. І., МИРГОРОДСЬКИЙ А. В.ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ФРЕЙМВОРКУ LIBGDX ДЛЯ РОЗРОБКИ КРОСПЛАТФОРМНИХ ІГОР. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій / Матеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 22-23 квітня 2021 р. - Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021 р. – с.58-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31898
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігорuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво ОНАХТuk_UA
dc.subjectкросплатформні ігриuk_UA
dc.subjectфреймворк LIBGDXuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ФРЕЙМВОРКУ LIBGDX ДЛЯ РОЗРОБКИ КРОСПЛАТФОРМНИХ ІГОРuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.925


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію