Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorВеренько, А. І.uk
dc.contributor.authorМиргородський, А. В.uk
dc.date.accessioned2021-04-23T08:29:57Z
dc.date.available2021-04-23T08:29:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Веренько А. І., Миргородський А. В. Використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор. Матеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій», Одеса, 22-23 квітня 2021 р. Електрон. текст. дані. Одеса, 2021. С. 58-59.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31898
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігорuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська національна академія харчових технологійuk
dc.relation.ispartofМатеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій», Одеса, 22-23 квітня 2021 р. : 58-59.uk
dc.subjectкросплатформні ігриuk
dc.subjectфреймворк LIBGDXuk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.titleВикористання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігорuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.925


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію