dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Веренько, А. І. | uk |
dc.contributor.author | Миргородський, А. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T08:29:57Z | |
dc.date.available | 2021-04-23T08:29:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Веренько А. І., Миргородський А. В. Використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор. Матеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій», Одеса, 22-23 квітня 2021 р. Електрон. текст. дані. Одеса, 2021. С. 58-59. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31898 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеська національна академія харчових технологій | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій», Одеса, 22-23 квітня 2021 р. : 58-59. | uk |
dc.subject | кросплатформні ігри | uk |
dc.subject | фреймворк LIBGDX | uk |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk |
dc.title | Використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.925 | |