ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ФРЕЙМВОРКУ LIBGDX ДЛЯ РОЗРОБКИ КРОСПЛАТФОРМНИХ ІГОР
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | МИРГОРОДСЬКИЙ А. В. | |
dc.contributor.author | ВЕРЕНЬКО А. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T08:29:57Z | |
dc.date.available | 2021-04-23T08:29:57Z | |
dc.date.issued | 2021-04-23 | |
dc.identifier.citation | РОМАНЮК О.Н., ВЕРЕНЬКО А. І., МИРГОРОДСЬКИЙ А. В.ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ФРЕЙМВОРКУ LIBGDX ДЛЯ РОЗРОБКИ КРОСПЛАТФОРМНИХ ІГОР. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій / Матеріали XXI Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 22-23 квітня 2021 р. - Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021 р. – с.58-59. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31898 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво ОНАХТ | uk_UA |
dc.subject | кросплатформні ігри | uk_UA |
dc.subject | фреймворк LIBGDX | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНОГО ФРЕЙМВОРКУ LIBGDX ДЛЯ РОЗРОБКИ КРОСПЛАТФОРМНИХ ІГОР | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.925 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1269]
статті, матеріали конференцій