Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorManchul, B.en
dc.contributor.authorPodgorna, L.en
dc.contributor.authorМанчул, Б.uk
dc.contributor.authorПодгорна, Л.uk
dc.date.accessioned2021-05-06T10:26:32Z
dc.date.available2021-05-06T10:26:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationManchul B. Integrative processes in science and education in the context of demarcation of knowledge [Електронний ресурс] / B. Manchul, L. Podgorna // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5998.en
dc.identifier.isbn978-966-641-746-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32021
dc.description.abstractАналізуються методологічні і ціннісні аспекти впровадження інтегративних підходів в галузях освіти і науки. Філософсько-методологічне дослідження процесів інтеграції не тільки всередині науки, але й освіти дозволяє дійти висновку, що ці тенденцій формують якісно нове розуміння процесів дослідження і навчання.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5998
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectінтегративне навчанняuk
dc.subjectдисциплінарністьuk
dc.titleIntegrative processes in science and education in the context of demarcation of knowledgeen
dc.title.alternativeІнтеграційні процеси в науці та в освіті в контексті демаркації знанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.relation.referencesCzechowski, J. (2003), "An Integrated Approach to Liberal Learning", Peer Review, 5(4), 4-7.en
dc.relation.referencesKlein, J. T. (1996). Crossing boundaries: knowledge, disciplinarities, and interdisciplinarities: University Press of Virginia.en
dc.relation.referencesScott, D. K. (2002). General Education for an Integrative Age. Higher Education Policy, 15(1), 7-18.en


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию