Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРижко, Л. В.uk
dc.contributor.authorRyzhko, L. V.en
dc.date.accessioned2021-05-19T08:56:43Z
dc.date.available2021-05-19T08:56:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРижко Л. В. Наукове знання в сучасному світі: вплив прагматизації [Електронний ресурс] / Л. В. Рижко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10668.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32117
dc.description.abstractРозглядається вплив прагматичних орієнтацій на розвиток наукового знання. Аналізуються деякі концепції розвитку сучасної науки (наука модусу 2, постнормальна наука, модель потрійної спіралі – університет, бізнес, уряд та інші), звертається увага на можливі ризики пов’язані з подальшим поглибленням прагматичних тенденцій. Робиться висновок, що наукові дослідження покликані використовуватися не тільки для досягнення матеріальних цінностей, але й розвитку культури загалом, бути основою загального блага, «створити інклюзивне, справедливе та заможне суспільство» - К. Шваб. Для цього потрібно орієнтуватися не лише на прагматичні цінності, але і приділяти увагу соціальним, гуманітарним питанням, зокрема в освітній діяльності та при підготовці наукових кадрів.uk
dc.description.abstractThe influence of pragmatic orientations on the development of scientific knowledge is considered. Some concepts of modern science development (science of mode 2, post-normal science, triple helix model - university, business, government, etc.) are analyzed, attention is paid to the possible risks associated with the further deepening of pragmatic trends. It is concluded that scientific research is designed to be used not only to achieve material values, but also the development of culture in general, to be the basis of the common good, "create an inclusive, fair and prosperous society" - K. Schwab. To do this, it is necessary to focus not only on pragmatic values, but also to pay attention to social and humanitarian issues, in particular in educational activities and in the training of scientific personnel.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10668
dc.subjectнаукове знанняuk
dc.subjectпрагматизаціяuk
dc.subjectприкладні дослідженняuk
dc.subjectпрограмно-цільові дослідженняuk
dc.subjectscientific knowledgeen
dc.subjectpragmatizationen
dc.subjectapplied researchen
dc.subjectprogram-target researchen
dc.titleНаукове знання в сучасному світі: вплив прагматизаціїuk
dc.title.alternativeScientific knowledge in the modern world: the impact of pragmatizationen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001.89/167/168
dc.relation.referencesGibbons M., LimogesC., Nowotny H., SchwartzmanS., Scott P., Trow M.The New Produc-tion of Knowledge: The Dynamics of Science and Research in Contemporary Societies. SAGE, London, 1994. URL: http://www.schwartzman.org.br/simon/gibbons.pdf (last accessed: 10.11.2019)en
dc.relation.referencesNowotny, H., Scott, P., Gibbons, M., Re-Thinking Science: Knowledge and the Public in an Age of Uncertainty. Polity Press, Cambridge, 2001. 278 p.en
dc.relation.referencesGuggenheim M. Undisciplined research: the proceduralisation of quality control in transdisci-plinary projects. Science and Public Policy. 2006. Vol. 33. No 6. P. 411–421. URL: https://research.gold.ac.uk/7392/1/Guggenheim_undisciplined_research.pdf (last accessed 12.12.2019)en
dc.relation.referencesHessels L.K., H.van Lente. Re-thinking new knowledge production: A literature review and a research agenda. Research Policy. 2008. No 37. P. 740–760. URL:http://www.ask-force.org/web/Peer-Review/Hessels-Re-thinking-New-Knowledge-Production-2008.pdf (last accessed: 20.11.2019).en
dc.relation.referencesEtzkowitz, H., Leydesdorff, L., 1998. The endless transition: A “triple helix” of university–industry–government relations. Minerva 36, 203–208.en
dc.relation.referencesFuntowicz S.О., Ravetz J.R. Science for the Post-normal Age. Futures. 1993. No 25(7). P. 739–755.URL: https://www.uu.nl/wetfilos/wetfil10/sprekers/Funtowicz_Ravetz_Futures_1993.pdf (last accessed: 10.11.2019).en
dc.relation.referencesZiman J. Non-instrumental roles of science. Science and Engineering Ethics. 2003. No 9(1). P. 17–27.en
dc.relation.referencesШваб К. Четверта промислова революція. Формуючи четверту промислову револю-цію.- Харків, - 2019, - 416с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію