dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.contributor.author | Сорока, С. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T12:45:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T12:45:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коваленко О. О. Моделі гейміфікації в системі управління навчанням [Текст] / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук, С. Ю. Сорока // Матеріали XIV міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2021», Одеса, 21-22 жовтня 2021 р. – 2021. – C. 142-144. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33733 | |
dc.description.abstract | Виконані дослідження є основою для створення програмних гейміфікованих додатків,
що будуть працювати в комплексній системі гейміфікації для підтримки освітнього
процесу, мотивації активної діяльності студентів та викладачів. Визначені моделі
гейміфікації дозволяють оцінювати рівень зрілості вбудованої системи та окремих
програмних додатків. Аналіз особливостей гейміфікації систем управління навчанням
дозволив сформувати комплексну модель геййміфікації на основі окталізу та моделі PBL. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеська національна академія харчових технологій | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2021», Одеса, 21-22 жовтня 2021 р. : 142-144. | uk |
dc.subject | ELS | en |
dc.subject | gamofication | en |
dc.subject | електронні навчальні системи | uk |
dc.subject | геймифікація | uk |
dc.title | Моделі гейміфікації в системі управління навчанням | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 044.588 | |