Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorСорока, С. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-11-01T12:45:08Z
dc.date.available2021-11-01T12:45:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКоваленко О. О. Моделі гейміфікації в системі управління навчанням [Текст] / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук, С. Ю. Сорока // Матеріали XIV міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2021», Одеса, 21-22 жовтня 2021 р. – 2021. – C. 142-144.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33733
dc.description.abstractВиконані дослідження є основою для створення програмних гейміфікованих додатків, що будуть працювати в комплексній системі гейміфікації для підтримки освітнього процесу, мотивації активної діяльності студентів та викладачів. Визначені моделі гейміфікації дозволяють оцінювати рівень зрілості вбудованої системи та окремих програмних додатків. Аналіз особливостей гейміфікації систем управління навчанням дозволив сформувати комплексну модель геййміфікації на основі окталізу та моделі PBL.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська національна академія харчових технологійuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2021», Одеса, 21-22 жовтня 2021 р. : 142-144.uk
dc.subjectELSen
dc.subjectgamoficationen
dc.subjectелектронні навчальні системиuk
dc.subjectгеймифікаціяuk
dc.titleМоделі гейміфікації в системі управління навчаннямuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc044.588


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію