Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСабадош, Ю. Г.uk
dc.contributor.authorSabadosh, J. G.en
dc.date.accessioned2021-11-26T07:39:01Z
dc.date.available2021-11-26T07:39:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСабадош Ю. Г. Обґрунтування педагогічних умов розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців комп'ютерних систем і автоматики [Текст] / Ю. Г. Сабадош // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2019. – Т. 90, № 3. – С. 157-172.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34616
dc.description.abstractСтаття висвітлює особливості розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх випускників технічних закладів вищої освіти у процесі навчання не спеціальних дисциплін за фахом. Проаналізовано питання здатності до самоосвіти, що залишається важливим у формуванні готовності майбутнього фахівця до безперервної самоосвіти, та надає йому можливість швидко адаптуватися в соціумі, удосконалювати свої вміння та навички відповідно сучасних інновацій, можливість бути мобільним. На основі з`ясування проблем навчання гуманітарних та фундаментальних дисциплін сформульовано авторське визначення поняття педагогічних умов розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців комп`ютерних систем і автоматики, виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови, впровадження яких буде сприяти розвитку самоосвітньої компетентності під час вивчення не фахових предметів. Серед педагогічних умов окреслено такі, як створення: сприятливого психологічного клімату, що спонукає студента стати активним учасником навчального процесу та збуджує мотивацію до розвитку самоосвітніх навичок; освітнього середовища для забезпечення ефективного розвитку самоосвітньої компетентності в процесі вивчення предметів гуманітарно-фундаментального циклу на основі інтеграції гуманітарних, фундаментальних та фахових дисциплін (використання оновлених до сучасних реалій в освіті та розробка нових форм і методів пізнавальної діяльності студентів).uk
dc.description.abstractThe article highlights the peculiarities of the development of self-educational competence of future graduates of technical higher education institutions in the process of teaching non-specialty disciplines in the specialty. The question of the ability to educate itself, which remains important in shaping the future professional's readiness for continuous self-education, is analyzed and gives him the opportunity to adapt quickly in society, to improve his skills and skills in accordance with modern innovations, to be mobile. On the basis of clarifying the problems of teaching the humanities and fundamental disciplines, the author defines the concept of pedagogical conditions for the development of future competence of future specialists in computer systems and automatics, identifies and substantiates pedagogical conditions, the introduction of which will promote the development of self-education. Among the pedagogical conditions are the following: a favorable psychological climate that encourages the student to become an active participant in the educational process and stimulates motivation to develop selfeducational skills; educational environment to ensure the effective development of selfeducational competence in the study of subjects of the humanities-fundamental cycle on the basis of integration of humanities, fundamental and professional disciplines (use of updated to modern realities in education and development of new forms and methods of cognitive activity of students).en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет ім. В. Даляuk
dc.relation.ispartofДуховність особистості: методологія, теорія і практика. Т. 90, № 3 : 157-172.uk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectпсихологічний кліматuk
dc.subjectдисципліни гуманітарно-фундаментального циклуuk
dc.subjectPedagogical conditionsen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectpsychological climateen
dc.subjectdisciplines of humanitarian-fundamental cycleen
dc.titleОбґрунтування педагогічних умов розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців комп'ютерних систем і автоматикиuk
dc.title.alternativeRationale of pedagogical conditions of development of self-educational competence of future professionals of computer systems and automaticsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію