ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІГРАХ
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Корягіна, Діана | |
dc.date.accessioned | 2022-07-23T17:05:17Z | |
dc.date.available | 2022-07-23T17:05:17Z | |
dc.date.issued | 2022-07-10 | |
dc.identifier.citation | О. Н. Романюк Д. О. Корягіна. Використання штучного інтелекту в іграх. Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці:дослідження, проблеми, перспективи», Вінниця , 2022, ВНТУ. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35633 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто використання штучного інтелекту в іграх. Наведено приклади використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | відеоігри | uk_UA |
dc.subject | вузький штучний інтелект, загальний штучний інтелект, штучний суперінтелект, неігрові персонаж | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІГРАХ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.95 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
статті, матеріали конференцій