Дослідження застосування методу адаптації поведінки агентів в системі прокторингу в інформаційних технологіях аналізу контексту в системах оцінювання знань
Автор
Денесяк, О. І.
Паламарчук, Є. А.
Denesiak, O.
Palamarchuk, Ye.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
Анотації
У статті на основі аналізу прокторингових систем виділено їх основні функції та розроблено математичну модель з адаптаційною складовою такої системи, що в подальшому стане частиною інформаційних технологій аналізу контексту в системах оцінювання знань. В процесі розробки системи досліджено та закладено в модель механізм, який ефективно виконує взаємодію із зовнішнім середовищем та забезпечує контроль процесу адаптації прокторингової системи протягом складання іспиту, що базується на роботі агентів, які в подальшому об`єднуються в мультиагентну систему.
Застосування мультиагентних систем зумовлено необхідністю генерування правил для контролю проходження тесту на кожному з моментів часу індивідуально для кожного здобувача, на основі результатів аналізу його поведінки. Based on the analysis of proctoring systems, the article highlights their main functions and develops a mathematical
model with an adaptive component of such a system, which will later become a part of information technologies for context analysis
in knowledge assessment systems. In the process of developing the system, a mechanism that efficiently interacts with the external
environment and ensures control of the process of adaptation of the proctoring system during the exam, based on the work of
agents that are later combined into a multi-agent system, was researched and embedded in the model.
The use of multi-agent systems is due to the need to generate rules to control the passing of the test at each moment of
time individually for each applicant, based on the results of the analysis of his behavior.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36272