Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДенесяк, О. І.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorDenesiak, O.en
dc.contributor.authorPalamarchuk, Ye.en
dc.date.accessioned2023-01-25T11:38:41Z
dc.date.available2023-01-25T11:38:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДенесяк О. І. Дослідження застосування методу адаптації поведінки агентів в системі прокторингу в інформаційних технологіях аналізу контексту в системах оцінювання знань [Текст] / О. І. Денесяк, Є. А. Паламарчук // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2022. – № 4. – С. 87–94.uk
dc.identifier.issn2219-9365
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36272
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу прокторингових систем виділено їх основні функції та розроблено математичну модель з адаптаційною складовою такої системи, що в подальшому стане частиною інформаційних технологій аналізу контексту в системах оцінювання знань. В процесі розробки системи досліджено та закладено в модель механізм, який ефективно виконує взаємодію із зовнішнім середовищем та забезпечує контроль процесу адаптації прокторингової системи протягом складання іспиту, що базується на роботі агентів, які в подальшому об`єднуються в мультиагентну систему. Застосування мультиагентних систем зумовлено необхідністю генерування правил для контролю проходження тесту на кожному з моментів часу індивідуально для кожного здобувача, на основі результатів аналізу його поведінки.uk
dc.description.abstractBased on the analysis of proctoring systems, the article highlights their main functions and develops a mathematical model with an adaptive component of such a system, which will later become a part of information technologies for context analysis in knowledge assessment systems. In the process of developing the system, a mechanism that efficiently interacts with the external environment and ensures control of the process of adaptation of the proctoring system during the exam, based on the work of agents that are later combined into a multi-agent system, was researched and embedded in the model. The use of multi-agent systems is due to the need to generate rules to control the passing of the test at each moment of time individually for each applicant, based on the results of the analysis of his behavior.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. № 4 : 87–94.uk
dc.relation.urihttps://vottp.khmnu.edu.ua/index.php/vottp/article/view/63
dc.subjectагентuk
dc.subjectмультиагентні системиuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectпрокторингuk
dc.subjectсистеми прокторингуuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectсистеми оцінювання знаньuk
dc.subjectнечіткі множиниuk
dc.subjectagenten
dc.subjectmultiagent systemsen
dc.subjectadaptationen
dc.subjectproctoringen
dc.subjectproctoring systemsen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectknowledge evaluation systemsen
dc.subjectfuzzy setsen
dc.titleДослідження застосування методу адаптації поведінки агентів в системі прокторингу в інформаційних технологіях аналізу контексту в системах оцінювання знаньuk
dc.title.alternativeStudy of the application of the method of adaptation of the behavior of agents in the proctoring system in information technologies of context analysis in knowledge assessment systemsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.42
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/2219-9365-2022-72-4-11


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію