Show simple item record

dc.contributor.authorMedvedieva, S. O.en
dc.contributor.authorStepanova, I. S.en
dc.contributor.authorNykyporets, S. S.en
dc.contributor.authorIbrahimova, L. V.en
dc.contributor.authorМедведєва, С. О.uk
dc.contributor.authorСтепанова, І. С.uk
dc.contributor.authorНикипорець, С. С.uk
dc.contributor.authorІбрагімова, Л. В.uk
dc.date.accessioned2023-04-26T12:29:42Z
dc.date.available2023-04-26T12:29:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationThe application of a neuropedagogical approach while teaching English to students of higher educational establishments [Текст] / S. O. Medvedieva, I. S. Stepanova, S. S. Nykyporets, L. V. Ibrahimova // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». – 2023. – № 8(26). – С. 13-24.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36868
dc.description.abstractThe given article aims to explore the application of neuropedagogical principles in the teaching of English to students of higher educational establishments. The study highlights the importance of using innovative teaching techniques that incorporate neuropedagogical principles to enhance learning outcomes in English language acquisition. It aims to explore the effectiveness of using a neuropedagogical approach in English language teaching and its impact on students` learning outcomes.en
dc.description.abstractЦя праця має на меті дослідження застосування нейропедагогічного принципів у навчання англійській мові для студентів вищих навчальних закладів. У статті висвітлюється важливість використання інноваційних методів навчання, які враховують принципи нейропедагогіки, для покращення результатів вивчення англійської мови. Досліджується також ефективність використання нейропедагогічного підходу у викладанні англійської мови студентам і відзначається його вплив на навчальні результати.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherГромадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління»uk
dc.relation.ispartofПерспективи та інновації науки. № 8 : 13-24.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогікаuk
dc.subjectneuropedagogyen
dc.subjectEnglish language teachingen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectneuroscientific principlesen
dc.subjectstudent-centered learningen
dc.subjecttask-based approachen
dc.subjectlanguage acquisition.en
dc.titleThe application of a neuropedagogical approach while teaching English to students of higher educational establishmentsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.015:811.111'243:159.9'37.09
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6745-6449
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3546-1734
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9265-2449


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record