dc.contributor.author | Medvedieva, S. O. | en |
dc.contributor.author | Stepanova, I. S. | en |
dc.contributor.author | Nykyporets, S. S. | en |
dc.contributor.author | Ibrahimova, L. V. | en |
dc.contributor.author | Медведєва, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Степанова, І. С. | uk |
dc.contributor.author | Никипорець, С. С. | uk |
dc.contributor.author | Ібрагімова, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T12:29:42Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T12:29:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | The application of a neuropedagogical approach while teaching English to students of higher educational establishments [Текст] / S. O. Medvedieva, I. S. Stepanova, S. S. Nykyporets, L. V. Ibrahimova // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». – 2023. – № 8(26). – С. 13-24. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36868 | |
dc.description.abstract | The given article aims to explore the application of neuropedagogical principles in the teaching of English to students of higher educational establishments. The study highlights the importance of using innovative teaching techniques that incorporate neuropedagogical principles to enhance learning outcomes in English language acquisition. It aims to explore the effectiveness
of using a neuropedagogical approach in English language teaching and its impact on students` learning outcomes. | en |
dc.description.abstract | Ця праця має на меті дослідження застосування
нейропедагогічного принципів у навчання англійській мові для студентів
вищих навчальних закладів. У статті висвітлюється важливість використання
інноваційних методів навчання, які враховують принципи нейропедагогіки, для покращення результатів вивчення англійської мови. Досліджується також ефективність використання нейропедагогічного підходу у викладанні англійської мови студентам і відзначається його вплив на навчальні результати. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління» | uk |
dc.relation.ispartof | Перспективи та інновації науки. № 8 : 13-24. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка | uk |
dc.subject | neuropedagogy | en |
dc.subject | English language teaching | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | innovation | en |
dc.subject | neuroscientific principles | en |
dc.subject | student-centered learning | en |
dc.subject | task-based approach | en |
dc.subject | language acquisition. | en |
dc.title | The application of a neuropedagogical approach while teaching English to students of higher educational establishments | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.015:811.111'243:159.9'37.09 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26) | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-6745-6449 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-3546-1734 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-9265-2449 | |