| dc.contributor.author | Nykyporets, S. S. | en |
| dc.contributor.author | Stepanova, I. S. | en |
| dc.contributor.author | Herasymenko, N. V. | en |
| dc.contributor.author | Ibrahimova, L. V. | en |
| dc.contributor.author | Medvedieva, S. O. | en |
| dc.contributor.author | Никипорець, С. С. | uk |
| dc.contributor.author | Степанова, І. С. | uk |
| dc.contributor.author | Герасименко, Н. В. | uk |
| dc.contributor.author | Ібрагімова, Л. В. | uk |
| dc.contributor.author | Медведєва, С. О. | uk |
| dc.date.accessioned | 2023-04-26T12:36:11Z | |
| dc.date.available | 2023-04-26T12:36:11Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Nykyporets S. S., Stepanova I. S., Herasymenko N. V., Ibrahimova L. V., Medvedieva S. O. Comparison of educational development trends in Ukraine and Great Britain. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2023. № 8 (26). С. 25-39. | en |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36869 | |
| dc.description.abstract | The article provides a comprehensive analysis and comparison of the key trends, factors, and innovations shaping the development of education systems in both countries. By examining their historical backgrounds, current policies, pedagogical approaches, curriculum design, and educational outcomes, as well as the role of technology and internationalization, the article offers valuable insights into the strengths and weaknesses of each system and potential strategies for improvement and collaboration between the two countries. | en |
| dc.description.abstract | У статті представлено комплексний аналіз та порівняння ключових тенденцій, чинників та інновацій, що формують розвиток систем освіти обох країн. Досліджуючи їх історичне походження, поточну політику, педагогічні підходи, розробку навчальної програми та освітні результати, а також роль технологій та інтернаціоналізації, стаття пропонує цінну інформацію про сильні та слабкі сторони кожної системи та потенційні стратегії вдосконалення та співпраці між двома країнами. | uk |
| dc.language.iso | en | en |
| dc.publisher | Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління» | uk |
| dc.relation.ispartof | «Перспективи та інновації науки. № 8(26) : 25–39. | uk |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка | uk |
| dc.subject | Ukraine | en |
| dc.subject | Great Britain | en |
| dc.subject | education development trends | en |
| dc.subject | education policy | en |
| dc.subject | pedagogical approaches | en |
| dc.subject | curriculum design | |
| dc.subject | technology | en |
| dc.subject | digital learning platforms | en |
| dc.subject | remote and distance learning | en |
| dc.subject | internationalization | en |
| dc.subject | European integration | en |
| dc.subject | educational outcom | en |
| dc.title | Comparison of educational development trends in Ukraine and Great Britain | en |
| dc.type | Article | |
| dc.identifier.udc | 37.016:373.5(477+410) | |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26) | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-3546-1734 | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-0902-495X | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-9265-2449 | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-6745-6449 | |