dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2023-08-06T12:55:24Z | |
dc.date.available | 2023-08-06T12:55:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Про деякі аспекти становлення парадигми освіти України [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/e-democracy/e-democracy 2017/paper/view/3425. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37705 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано філософські парадигми освіти. Визначено позитивні сторони та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Досліджено роль комунікативного підходу як методологічного чинника становлення парадигми освіти України. The philosophical paradigms of education are analyzed. The positive aspects and disadvantages of personally oriented and competent approaches are determined. The role of the communicative approach as a methodological factor of formation of the paradigm of formation of Ukraine has been investigated. | uk |
dc.description.abstract | The philosophical paradigms of education are analyzed. The positive aspects and disadvantages of personally
oriented and competent approaches are determined. The role of the communicative approach as a methodological factor
of formation of the paradigm of formation of Ukraine has been investigated | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», ВНТУ, Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/e-democracy/e-democracy 2017/paper/view/3425 | |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | філософські парадигми освіти | uk |
dc.subject | підходи в освіті | uk |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | philosophical paradigms of education | en |
dc.subject | approaches in education | en |
dc.subject | person-oriented approach | en |
dc.subject | competence approach | en |
dc.subject | communicative approach | en |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.title | Про деякі аспекти становлення парадигми освіти України | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73:101 | |
dc.relation.references | Закон України «Про Вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 | uk |
dc.relation.references | Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 | uk |
dc.relation.references | Андрущенко В. П. Про концептуальні засади філософії освіти України / В. П. Андрущенко, В.
С. Лутай // Практична філософія. – 2004. – № 2(12). – С. 35 – 43 . | uk |
dc.relation.references | Базалук О.О. Філософія освіти : навч.-метод. посіб. / О. О. Базалук, Н. Ф. Юхименко. - К. :
Кондор, 2010. – 164 с | uk |
dc.relation.references | Горбатюк Т. В. Специфіка формування та ідеали постнекласичної парадигми освіти / Горбатюк Т.
В. // Мультиверсум. Філософський альманах. – Вип. 1(109). – К., 2012. – С. 3 – 12 | uk |
dc.relation.references | Лутай В. С. Філософія сучасної освіти : навч. посіб. / В. С. Лутай. – К. : Магістр-S, 1996. – 256 с | uk |
dc.relation.references | Філософські абриси сучасної освіти : монографія / Ред. І. Предборська. – Суми : Університетська книга, 2006. – 226 с. | uk |
dc.relation.references | Романенко М. І. Освітня парадигма: генезис ідей та систем / М. І. Романенко. – Дніпропетровськ : Вид. «Промінь», 2000. – 160 с. | uk |
dc.relation.references | Подмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта (соціально-філософський аналіз) : дис. ... д-ра
філос. наук : 09.00.03 / Подмазін Сергій Іванович. – Дніпропетровськ, 2006. – 418 с | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації / Прищак М. Д. // Вісник «ВПІ». – 2010. – № 6. – С. 114 – 118 | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті / Прищак М. Д. // Вісник “ВПІ”. –
2013. – № 1. – С. 133 – 136. | uk |