Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.date.accessioned2023-08-06T12:55:24Z
dc.date.available2023-08-06T12:55:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Про деякі аспекти становлення парадигми освіти України [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/e-democracy/e-democracy 2017/paper/view/3425.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37705
dc.description.abstractПроаналізовано філософські парадигми освіти. Визначено позитивні сторони та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Досліджено роль комунікативного підходу як методологічного чинника становлення парадигми освіти України. The philosophical paradigms of education are analyzed. The positive aspects and disadvantages of personally oriented and competent approaches are determined. The role of the communicative approach as a methodological factor of formation of the paradigm of formation of Ukraine has been investigated.uk
dc.description.abstractThe philosophical paradigms of education are analyzed. The positive aspects and disadvantages of personally oriented and competent approaches are determined. The role of the communicative approach as a methodological factor of formation of the paradigm of formation of Ukraine has been investigateden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», ВНТУ, Вінниця, 7-8 листопада 2017 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/e-democracy/e-democracy 2017/paper/view/3425
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectфілософські парадигми освітиuk
dc.subjectпідходи в освітіuk
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectphilosophical paradigms of educationen
dc.subjectapproaches in educationen
dc.subjectperson-oriented approachen
dc.subjectcompetence approachen
dc.subjectcommunicative approachen
dc.subjectpedagogyen
dc.titleПро деякі аспекти становлення парадигми освіти Україниuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73:101
dc.relation.referencesЗакон України «Про Вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19uk
dc.relation.referencesАндрущенко В. П. Про концептуальні засади філософії освіти України / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай // Практична філософія. – 2004. – № 2(12). – С. 35 – 43 .uk
dc.relation.referencesБазалук О.О. Філософія освіти : навч.-метод. посіб. / О. О. Базалук, Н. Ф. Юхименко. - К. : Кондор, 2010. – 164 сuk
dc.relation.referencesГорбатюк Т. В. Специфіка формування та ідеали постнекласичної парадигми освіти / Горбатюк Т. В. // Мультиверсум. Філософський альманах. – Вип. 1(109). – К., 2012. – С. 3 – 12uk
dc.relation.referencesЛутай В. С. Філософія сучасної освіти : навч. посіб. / В. С. Лутай. – К. : Магістр-S, 1996. – 256 сuk
dc.relation.referencesФілософські абриси сучасної освіти : монографія / Ред. І. Предборська. – Суми : Університетська книга, 2006. – 226 с.uk
dc.relation.referencesРоманенко М. І. Освітня парадигма: генезис ідей та систем / М. І. Романенко. – Дніпропетровськ : Вид. «Промінь», 2000. – 160 с.uk
dc.relation.referencesПодмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта (соціально-філософський аналіз) : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03 / Подмазін Сергій Іванович. – Дніпропетровськ, 2006. – 418 сuk
dc.relation.referencesПрищак М. Д. Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації / Прищак М. Д. // Вісник «ВПІ». – 2010. – № 6. – С. 114 – 118uk
dc.relation.referencesПрищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті / Прищак М. Д. // Вісник “ВПІ”. – 2013. – № 1. – С. 133 – 136.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію