Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСлободянюк, О. М.uk
dc.date.accessioned2024-03-25T11:10:23Z
dc.date.available2024-03-25T11:10:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСлободянюк О. М. Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності [Електронний ресурс] / О. М. Слободянюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16066.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40700
dc.description.abstractПорушено проблему однієї з складових запровадження системи забезпечення академічної доброчесності в університеті, а саме її моніторинг. Визначена роль моніторингу рівня сформованості системи. Охарактеризовано компоненти та індикатори визначення стану сформованості системи та підкреслено важливість реагування на чинники, які уповільнюють подальший процес впровадження змін. Відзначено, що результати моніторингу мають бути підставою для організаційно-педагогічних та управлінських рішень, які сприятимуть створенню позитивного, сприятливого й доброчесного освітнього і наукового середовища.uk
dc.description.abstractThe problem of one of the stages of introduction of the system of ensuring academic integrity at the university, namely - monitoring, was raised. The role of monitoring the level of formation of the system is determined. The components and indicators of determining the state of formation of the system are characterized and the importance of responding to factors that slow down the further process of implementation of changes is emphasized. It is noted that the results of monitoring should be the basis for organizational, pedagogical and managerial decisions that will contribute to the creation of a positive, favorable and virtuous educational and scientific environment.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16066
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectмоніторинг забезпечення академічної доброчесностіuk
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectacademic integrityen
dc.subjectmonitoring the provision of academic integrityen
dc.titleМоніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесностіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc1:378:(171+172.1+174.7+177.9)+82:176.8
dc.relation.referencesРекомендації для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності (затверджено рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 29 жовтня 2019 року Протокол № 11) (2019). URL: http://surl.li/abbqj.uk
dc.relation.referencesZwaan B. Higher Education in 2040: A Global Approach (2017). Amsterdam University Press. 255 р.en
dc.relation.referencesBertram Gallant, T. & Drinan, P. (2008). Toward a model of academic integrity institutionalization: Informing practice in postsecondary education. Canadian Journal of Higher Education, 38 (2), 25‒43.en
dc.relation.referencesЕнциклопедія освіти / НАПН України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. Та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. 1144. С. 588‒589.uk
dc.relation.referencesПроєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ). URL: https://americancouncils.org.ua/programs/academiq/.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію