dc.contributor.author | Софина, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Ар'є, Д. | uk |
dc.contributor.author | Бісікало, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Квєтний, Р. Н. | uk |
dc.contributor.author | Буняк, Ю. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:15:58Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:15:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Софина О. Ю., Ар'є Д., Бісікало О. В., Квєтний Р. Н., Буняк Ю. А. Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20390. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41729 | |
dc.description.abstract | Розглянуто аналіз успішності навчання груп студентів, які беруть участь в ігровій формі навчання. Мета аналізу – оцінити командну роботу групи студентів за допомогою динаміки оцінок. | uk |
dc.description.abstract | An analysis of the educational performance of groups of students engaging in playful learning is considered. The goal of the analysis is to assess the teamwork of a group of students using grade dynamics. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20390 | |
dc.subject | ігрове навчання | uk |
dc.subject | командна робота | uk |
dc.subject | тенденція оцінок | uk |
dc.subject | кореляція оцінок | uk |
dc.subject | playful learning | uk |
dc.subject | teamwork | uk |
dc.subject | grade trend | uk |
dc.subject | grade correlation | uk |
dc.title | Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.738.5 | |
dc.relation.references | World Health Organization. Team Building. URL: https://publichealth.berkeley.edu/wpcontent/uploads/2020/01/Team-building.pdf (2020). | |
dc.relation.references | De Prada E., Mareque M., Pino-Juste M. Teamwork skills in higher education: is university training contributing to their mastery. Psicologia: Reflexo e Crtica 35:5, 13 p. (2022). https://doi.org/10.1186/s41155-022-00207-1 | |
dc.relation.references | Plass, J. L., Homer, B. D., Kinzer, C. K. Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist 50(4), 258-283, (2015). | |
dc.relation.references | Arie, D., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O., Bunyak, Y. Information model of the Unispher TM platform for creation and using the smart content for education. Proceedings of the 4rd International Workshop on Intelligent Information Technologies and Systems of Information Security (IntelITSIS2023), CEUR Workshop Proceedings, Volume 3373, 185194 (2023). | |
dc.relation.references | Arie, D., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O., Bunyak, Y. Students Classification Basing the Numerical Model to Compile Playful Teams on the UnispherTM Platform. Mathematical Modeling and Simulation of Systems. MODS'2023" Chernihiv, Ukraine (2023). | |
dc.relation.references | Arie, D., Bunyak, Y., Sofina, O., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O. The Model to Simulate Grades of Team-Play Learning on the Unispher TM platform. The International Conference on Information and Digital Technologies, Zilina, Slovakia 65-72 (2023). | |