Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСофина, О. Ю.uk
dc.contributor.authorАр'є, Д.uk
dc.contributor.authorБісікало, О. В.uk
dc.contributor.authorКвєтний, Р. Н.uk
dc.contributor.authorБуняк, Ю. А.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:58Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСофина О. Ю., Ар'є Д., Бісікало О. В., Квєтний Р. Н., Буняк Ю. А. Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20390.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41729
dc.description.abstractРозглянуто аналіз успішності навчання груп студентів, які беруть участь в ігровій формі навчання. Мета аналізу – оцінити командну роботу групи студентів за допомогою динаміки оцінок.uk
dc.description.abstractAn analysis of the educational performance of groups of students engaging in playful learning is considered. The goal of the analysis is to assess the teamwork of a group of students using grade dynamics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20390
dc.subjectігрове навчанняuk
dc.subjectкомандна роботаuk
dc.subjectтенденція оцінокuk
dc.subjectкореляція оцінокuk
dc.subjectplayful learninguk
dc.subjectteamworkuk
dc.subjectgrade trenduk
dc.subjectgrade correlationuk
dc.titleАналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispheruk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.738.5
dc.relation.referencesWorld Health Organization. Team Building. URL: https://publichealth.berkeley.edu/wpcontent/uploads/2020/01/Team-building.pdf (2020).
dc.relation.referencesDe Prada E., Mareque M., Pino-Juste M. Teamwork skills in higher education: is university training contributing to their mastery. Psicologia: Reflexo e Crtica 35:5, 13 p. (2022). https://doi.org/10.1186/s41155-022-00207-1
dc.relation.referencesPlass, J. L., Homer, B. D., Kinzer, C. K. Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist 50(4), 258-283, (2015).
dc.relation.referencesArie, D., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O., Bunyak, Y. Information model of the Unispher TM platform for creation and using the smart content for education. Proceedings of the 4rd International Workshop on Intelligent Information Technologies and Systems of Information Security (IntelITSIS2023), CEUR Workshop Proceedings, Volume 3373, 185194 (2023).
dc.relation.referencesArie, D., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O., Bunyak, Y. Students Classification Basing the Numerical Model to Compile Playful Teams on the UnispherTM Platform. Mathematical Modeling and Simulation of Systems. MODS'2023" Chernihiv, Ukraine (2023).
dc.relation.referencesArie, D., Bunyak, Y., Sofina, O., Kvyetnyy, R., Bisikalo, O. The Model to Simulate Grades of Team-Play Learning on the Unispher TM platform. The International Conference on Information and Digital Technologies, Zilina, Slovakia 65-72 (2023).


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію