Show simple item record

dc.contributor.authorКашканова, Г. Г.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.available2024-04-30T07:56:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКашканова Г. Г. Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів // Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42003
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти та способи проведення формувального оцінювання, спрямованого на коригування навчального процесу з врахуванням потреб студентів.uk
dc.description.abstractThe main aspects and methods of conducting formative assessment aimed at adjusting the educational process taking into account the needs of students are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20358
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectформувальне оцінюванняuk
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk
dc.subjectпотреби студентівuk
dc.subjectlearninguk
dc.subjectformative assessmenten
dc.subjectsummative assessmenten
dc.subjectstudent needsen
dc.titleФормувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesКашканова Г. Г. Особливості формування базових сучасних професійних компетенцій студентів технічного вузу при вивченні загальнотехнічних дисциплін. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи 20-21 березня 2023 року: збірник наукових праць. Полтава: ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. С. 57-59.uk
dc.relation.referencesКашканова Г. Г., Кашканов А. А. Ігрові форми навчання загальнотехнічним дисциплінам як засіб формування професійної спрямованості студентів : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2012. 124 с.uk
dc.relation.referencesОсвіторія Медіа. Формувальне оцінювання – легко: 7 швидких способів провести його на уроці. Веб-сайт. URL: https://osvitoria.media/experience/formuvalne-otsinyuvannya-legko-7-shvydkyh-sposobivprovesty-jogo-na-urotsi/ (дата звернення 14.02.2024).uk
dc.relation.referencesDuchesne, Susan. & McMaugh, Anne. Educational psychology for learning and teaching. South Melbourne, Victoria: Cengage Learning Australia., 2016. 637 p.en
dc.relation.referencesH. Andrade, R. Bennett and G. Cizek, Handbook of Formative Assessment in the Disciplines. Routledge, New York, 2019.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record