dc.contributor.author | Григоренко, Д. П. | |
dc.contributor.author | Рейда, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-16T22:17:03Z | |
dc.date.available | 2024-08-16T22:17:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Григоренко Д. П., Рейда О. М. Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400/17746. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43136 | |
dc.description.abstract | У роботі аналізується роль мікроблогінгових платформ у стимулюванні освітніх процесів серед молоді,
висвітлюючи їх вплив на мотивацію, залученість та розвиток навичок критичного мислення. Розглядається, як
мікроблогінг сприяє індивідуалізації навчання та підвищенню доступності освіти, а також стимулює здорову
конкуренцію та самовираження серед студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький національний технічний університет | uk_UA |
dc.subject | мікроблогінг | uk_UA |
dc.subject | освітні процеси | uk_UA |
dc.subject | мотивація молоді | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk_UA |
dc.title | Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.75 | |