Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГригоренко, Д. П.uk
dc.contributor.authorРейда, О. М.uk
dc.contributor.authorReida, O.en
dc.date.accessioned2024-08-16T22:17:03Z
dc.date.available2024-08-16T22:17:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГригоренко Д. П., Рейда О. М. Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43136
dc.description.abstractУ роботі аналізується роль мікроблогінгових платформ у стимулюванні освітніх процесів серед молоді, висвітлюючи їх вплив на мотивацію, залученість та розвиток навичок критичного мислення. Розглядається, як мікроблогінг сприяє індивідуалізації навчання та підвищенню доступності освіти, а також стимулює здорову конкуренцію та самовираження серед студентів.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes the role of microblogging platforms in stimulating educational processes among young people, highlighting their impact on motivation, engagement and the development of critical thinking skills. The author discusses how microblogging contributes to the individualization of learning and increased accessibility of education, as well as stimulates healthy competition and self-expression among students.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400
dc.subjectмікроблогінгuk
dc.subjectосвітні процесиuk
dc.subjectмотивація молодіuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectmicrobloggingen
dc.subjecteducational processesen
dc.subjectyouth motivationen
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjectdigital literacyen
dc.subjectindividualization of learningen
dc.subjectself-educationen
dc.titleВплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молодіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.75
dc.relation.referencesUsing microblogging to deliver online courses/ Carmen Holotescu, Gabriela Grosseck – 2009. – P. 45.en
dc.relation.referencesInstructional guidance in microblogging-supported learning: insights from a multiple case study/ Tian Luo – 2015. – P. 97.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію