| dc.contributor.author | Григоренко, Д. П. | uk |
| dc.contributor.author | Рейда, О. М. | uk |
| dc.contributor.author | Reida, O. | en |
| dc.date.accessioned | 2024-08-16T22:17:03Z | |
| dc.date.available | 2024-08-16T22:17:03Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Григоренко Д. П., Рейда О. М. Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43136 | |
| dc.description.abstract | У роботі аналізується роль мікроблогінгових платформ у стимулюванні освітніх процесів серед молоді,
висвітлюючи їх вплив на мотивацію, залученість та розвиток навичок критичного мислення. Розглядається, як
мікроблогінг сприяє індивідуалізації навчання та підвищенню доступності освіти, а також стимулює здорову
конкуренцію та самовираження серед студентів. | uk |
| dc.description.abstract | The paper analyzes the role of microblogging platforms in stimulating educational processes among young people,
highlighting their impact on motivation, engagement and the development of critical thinking skills. The author discusses
how microblogging contributes to the individualization of learning and increased accessibility of education, as well as
stimulates healthy competition and self-expression among students. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400 | |
| dc.subject | мікроблогінг | uk |
| dc.subject | освітні процеси | uk |
| dc.subject | мотивація молоді | uk |
| dc.subject | критичне мислення | uk |
| dc.subject | цифрова грамотність | uk |
| dc.subject | самоосвіта | uk |
| dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
| dc.subject | microblogging | en |
| dc.subject | educational processes | en |
| dc.subject | youth motivation | en |
| dc.subject | critical thinking | en |
| dc.subject | digital literacy | en |
| dc.subject | individualization of learning | en |
| dc.subject | self-education | en |
| dc.title | Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.75 | |
| dc.relation.references | Using microblogging to deliver online courses/ Carmen Holotescu, Gabriela Grosseck – 2009. – P. 45. | en |
| dc.relation.references | Instructional guidance in microblogging-supported learning: insights from a multiple case study/ Tian Luo – 2015.
– P. 97. | en |