Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГригоренко, Д. П.
dc.contributor.authorРейда, О. М.
dc.date.accessioned2024-08-16T22:17:03Z
dc.date.available2024-08-16T22:17:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГригоренко Д. П., Рейда О. М. Вплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молоді. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21400/17746.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43136
dc.description.abstractУ роботі аналізується роль мікроблогінгових платформ у стимулюванні освітніх процесів серед молоді, висвітлюючи їх вплив на мотивацію, залученість та розвиток навичок критичного мислення. Розглядається, як мікроблогінг сприяє індивідуалізації навчання та підвищенню доступності освіти, а також стимулює здорову конкуренцію та самовираження серед студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectмікроблогінгuk_UA
dc.subjectосвітні процесиuk_UA
dc.subjectмотивація молодіuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.titleВплив мікроблогінгових платформ на активізацію освітніх процесів серед молодіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.75


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію