Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorСкладанюк, О. О.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.contributor.authorKobylyanska, I.en
dc.contributor.authorMajdanyuk, V.en
dc.date.accessioned2024-08-18T00:00:54Z
dc.date.available2024-08-18T00:00:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобилянська І. М., Складанюк О. О., Майданюк В. П. Гейміфікація у сучасних навчальних процесах // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21730.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43169
dc.description.abstractРозглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час.uk
dc.description.abstractThe main provisions and principles of gamification technology have been considered, and the conclusion has been made that it is one of the relevant directions in the development of educational technologies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21730
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectgamificationen
dc.subjecteducationen
dc.subjecteducational processen
dc.titleГейміфікація у сучасних навчальних процесахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.052 (372.854:371.3)
dc.relation.referencesГейміфікація URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Гейміфікація /.uk
dc.relation.referencesДічев К., Дічева Д. Гейміфікована освіта: що відомо, у що вірять і що залишається невизначеним: критичний огляд. Міжнародний журнал освітніх технологій у вищій освіті. 2017. № 14 (1).9. URL: https://doi.org/10.1186/s41239-0170042-5.uk
dc.relation.referencesХуотарі К., Хамарі Ю. Визначення гейміфікації: закріплення гейміфікації в літературі з маркетингу послуг. Електронні ринки. 2017. № 27 (1).С. 21–31. URL: https://doi.org/10.1007/s12525-015-0212-z.uk
dc.relation.referencesРоль гейміфікації у освіті. URL: https://arbook.info/vidminnosti-mizh-gejmifikacziyeyu-j-igrovim-navchannyam.uk
dc.relation.referencesZikermann, G. & Linder, Dzh. (2014) Gamification in the business: how to get through the noise and capture the attention of employees and customers.en
dc.relation.referencesKapp K. M. The Gamification of Learning and Instruction: Case-Based Methods and Strategies for Training and Education. New York: Pfieffer: An Imprint of John Wiley&Sons, 2012.en
dc.relation.referencesZatwarnicka-Madura B. Gamification: current status, trends and development prospects. Actual Problems of the economy, 2016, № 6. P. 376-382.en
dc.relation.referencesGamification: Toward a Definition. Deterding S., Khaled R., Nacke L.E., Dixon D. Vancouver : Gamification Workshop Proceedings, 2011. P. 12-15.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію