| dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
| dc.contributor.author | Складанюк, О. О. | uk |
| dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | uk |
| dc.contributor.author | Kobylyanska, I. | en |
| dc.contributor.author | Majdanyuk, V. | en |
| dc.date.accessioned | 2024-08-18T00:00:54Z | |
| dc.date.available | 2024-08-18T00:00:54Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Кобилянська І. М., Складанюк О. О., Майданюк В. П. Гейміфікація у сучасних навчальних процесах // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21730. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43169 | |
| dc.description.abstract | Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить
актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час. | uk |
| dc.description.abstract | The main provisions and principles of gamification technology have been considered, and the conclusion has been made
that it is one of the relevant directions in the development of educational technologies. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21730 | |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.subject | освіта | uk |
| dc.subject | навчальний процес | uk |
| dc.subject | gamification | en |
| dc.subject | education | en |
| dc.subject | educational process | en |
| dc.title | Гейміфікація у сучасних навчальних процесах | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.052 (372.854:371.3) | |
| dc.relation.references | Гейміфікація URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Гейміфікація /. | uk |
| dc.relation.references | Дічев К., Дічева Д. Гейміфікована освіта: що відомо, у що вірять і що залишається невизначеним: критичний огляд.
Міжнародний журнал освітніх технологій у вищій освіті. 2017. № 14 (1).9. URL: https://doi.org/10.1186/s41239-0170042-5. | uk |
| dc.relation.references | Хуотарі К., Хамарі Ю. Визначення гейміфікації: закріплення гейміфікації в літературі з маркетингу послуг. Електронні
ринки. 2017. № 27 (1).С. 21–31. URL: https://doi.org/10.1007/s12525-015-0212-z. | uk |
| dc.relation.references | Роль гейміфікації у освіті. URL: https://arbook.info/vidminnosti-mizh-gejmifikacziyeyu-j-igrovim-navchannyam. | uk |
| dc.relation.references | Zikermann, G. & Linder, Dzh. (2014) Gamification in the business: how to get through the noise and capture the attention of
employees and customers. | en |
| dc.relation.references | Kapp K. M. The Gamification of Learning and Instruction: Case-Based Methods and Strategies for Training and Education.
New York: Pfieffer: An Imprint of John Wiley&Sons, 2012. | en |
| dc.relation.references | Zatwarnicka-Madura B. Gamification: current status, trends and development prospects. Actual Problems of the economy,
2016, № 6. P. 376-382. | en |
| dc.relation.references | Gamification: Toward a Definition. Deterding S., Khaled R., Nacke L.E., Dixon D. Vancouver : Gamification Workshop
Proceedings, 2011. P. 12-15. | en |