Гейміфікація у сучасних навчальних процесах
dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | |
dc.contributor.author | Складанюк, О. О. | |
dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-18T00:00:54Z | |
dc.date.available | 2024-08-18T00:00:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кобилянська І. М., Складанюк О. О., Майданюк В. П. Гейміфікація у сучасних навчальних процесах. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21730/17927. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43169 | |
dc.description.abstract | Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький національний технічний університет | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація у сучасних навчальних процесах | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.052 (372.854:371.3) |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
статті, матеріали конференцій