Show simple item record

dc.contributor.authorРоботько, Д .О.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorKovalenko, O.en
dc.contributor.authorKobylyanska, I.en
dc.date.accessioned2024-09-07T15:17:55Z
dc.date.available2024-09-07T15:17:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРоботько Д. О., Коваленко О. О., Кобилянська І. М. Особливості управління освітніми процесами // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21213.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43238
dc.description.abstractРезультати досліджень дозволяють визначити особливості управління освітніми процесами, які можна розділити на безпосереднє навчання та організацію навчання в різних формах. Інформаційні технології дозволяють сформувати систему управління знаннями в електронному освітньому середовищі. Така система має свої особливості як для викладача, так і для здобувачів. Визначені особливості є основою для удосконалення модулів управління знаннями.uk
dc.description.abstractThe research results allow us to determine the features of management of educational processes, which can be divided into direct training and the organization of training in various forms. Information technologies make it possible to form a knowledge management system in an electronic educational environment. Such a system has its own features for both the teacher and the students. The identified features are the basis for improving knowledge management modules.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21213
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectуправління знаннямиuk
dc.subjectінформаційні системи управління навчаннямuk
dc.subjectінформаційні системи управління знаннямиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectlearningen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectknowledge managementen
dc.subjectlearning management information systemsen
dc.subjectknowledge management information systemsen
dc.titleОсобливості управління освітніми процесамиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001. 004. (005.94)
dc.relation.referencesДембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.uk
dc.relation.referencesКузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1- 001-007.uk
dc.relation.referencesМястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesDembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Вестник Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42- 51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005.en
dc.relation.referencesДембіцька, С., Кобилянський, О., Горохівська, Т., & Пугач, В. (2022). Розвиток вищої освіти в посткоронавірусному суспільстві. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (62), 237–249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249.uk
dc.relation.referencesДрач, І., Петроє, О., Бородієнко, О., Регейло, І., Базелюк, О., Базелюк, Н., & Слободянюк, О. (2023). Використання штучного інтелекту у вищій освіті. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 15, 66-82. https://doi.org/10.31874/2520-6702-2023-15-66-82.uk
dc.relation.referencesДмитрієва, О. І., & Єфименко, О. В. (2023). Особливості впровадження штучного інтелекту в сучасну вищу освіту. Технології доброчесного використання штучного інтелекту у сфері освіти та науки: матеріали Всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації, 31 липня – 10 вересня 2023 року. (89-92 с.). Одеса: Видавничий дім «Гельветика».uk
dc.relation.referencesCrompton, H., & Burke, D. (2023). Artificial Intelligence in higher education: The state of the field. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20(1). https://doi.org/10.1186/ s41239-023-00392-8.en
dc.relation.referencesКлимнюк, В. Є. Віртуальна реальність в освітньому процесі. (2018). Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил, 2, 207-212. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_30.uk
dc.relation.referencesNevodnik, L.O. (2013), Virtualnaya ekskursiya kak odna iz effektivnyih form organizatsii uchebnogo protsessa [Virtual excursion as one of the effective forms of the organization of the educational process]. URL: www.osvita.ua/school/lessons_summary/education/36910/.en
dc.relation.referencesAgarwal Naresh Kumar and Marouf Laila Initiating Knowledge Management in Colleges and Universities: A template. URL: https://www.researchgate.net/publication/276352164_Initiating_Knowledge_Management_in_Colleges_and_Universities_A_templat e.en
dc.relation.referencesГорбань, О. В. (2021). Управління знаннями як основа якості вищої освіти. Освітологічний дискурс, 2 (33), 45-59.uk
dc.relation.referencesКоваленко, О. О., & Роботько, Д. О. (2024). Еволюція концепцій управління знаннями. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki2024/paper/view/20820.uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record