| dc.contributor.author | Роботько, Д .О. | uk |
| dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
| dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
| dc.contributor.author | Kovalenko, O. | en |
| dc.contributor.author | Kobylyanska, I. | en |
| dc.date.accessioned | 2024-09-07T15:17:55Z | |
| dc.date.available | 2024-09-07T15:17:55Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Роботько Д. О., Коваленко О. О., Кобилянська І. М. Особливості управління освітніми процесами // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21213. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43238 | |
| dc.description.abstract | Результати досліджень дозволяють визначити особливості управління освітніми процесами, які можна
розділити на безпосереднє навчання та організацію навчання в різних формах. Інформаційні технології
дозволяють сформувати систему управління знаннями в електронному освітньому середовищі. Така система має
свої особливості як для викладача, так і для здобувачів. Визначені особливості є основою для удосконалення
модулів управління знаннями. | uk |
| dc.description.abstract | The research results allow us to determine the features of management of educational processes, which can be divided
into direct training and the organization of training in various forms. Information technologies make it possible to form
a knowledge management system in an electronic educational environment. Such a system has its own features for both
the teacher and the students. The identified features are the basis for improving knowledge management modules. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21213 | |
| dc.subject | навчання | uk |
| dc.subject | управління знаннями | uk |
| dc.subject | інформаційні системи управління навчанням | uk |
| dc.subject | інформаційні системи управління знаннями | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.subject | learning | en |
| dc.subject | educational process | en |
| dc.subject | knowledge management | en |
| dc.subject | learning management information systems | en |
| dc.subject | knowledge management information systems | en |
| dc.title | Особливості управління освітніми процесами | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 001. 004. (005.94) | |
| dc.relation.references | Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної
освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007. | uk |
| dc.relation.references | Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури
майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-
001-007. | uk |
| dc.relation.references | Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти
до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26.
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026. | uk |
| dc.relation.references | Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення
здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050. | uk |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to
professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121.
https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121. | en |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
| dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies
in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer,
M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education.
ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
| dc.relation.references | Dembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of
future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Вестник Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42-
51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005. | en |
| dc.relation.references | Дембіцька, С., Кобилянський, О., Горохівська, Т., & Пугач, В. (2022). Розвиток вищої освіти в посткоронавірусному
суспільстві. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія,
досвід, проблеми, (62), 237–249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249. | uk |
| dc.relation.references | Драч, І., Петроє, О., Бородієнко, О., Регейло, І., Базелюк, О., Базелюк, Н., & Слободянюк, О. (2023). Використання
штучного інтелекту у вищій освіті. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 15, 66-82.
https://doi.org/10.31874/2520-6702-2023-15-66-82. | uk |
| dc.relation.references | Дмитрієва, О. І., & Єфименко, О. В. (2023). Особливості впровадження штучного інтелекту в сучасну вищу освіту.
Технології доброчесного використання штучного інтелекту у сфері освіти та науки: матеріали Всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації, 31 липня – 10 вересня 2023 року. (89-92 с.). Одеса: Видавничий дім «Гельветика». | uk |
| dc.relation.references | Crompton, H., & Burke, D. (2023). Artificial Intelligence in higher education: The state of the field. International Journal of
Educational Technology in Higher Education, 20(1). https://doi.org/10.1186/ s41239-023-00392-8. | en |
| dc.relation.references | Климнюк, В. Є. Віртуальна реальність в освітньому процесі. (2018). Збірник наукових праць Харківського
національного університету Повітряних Сил, 2, 207-212. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_30. | uk |
| dc.relation.references | Nevodnik, L.O. (2013), Virtualnaya ekskursiya kak odna iz effektivnyih form organizatsii uchebnogo protsessa [Virtual
excursion as one of the effective forms of the organization of the educational process]. URL:
www.osvita.ua/school/lessons_summary/education/36910/. | en |
| dc.relation.references | Agarwal Naresh Kumar and Marouf Laila Initiating Knowledge Management in Colleges and Universities: A template. URL:
https://www.researchgate.net/publication/276352164_Initiating_Knowledge_Management_in_Colleges_and_Universities_A_templat
e. | en |
| dc.relation.references | Горбань, О. В. (2021). Управління знаннями як основа якості вищої освіти. Освітологічний дискурс, 2 (33), 45-59. | uk |
| dc.relation.references | Коваленко, О. О., & Роботько, Д. О. (2024). Еволюція концепцій управління знаннями. Матеріали LІII науково-технічної
конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki2024/paper/view/20820. | uk |