dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-05-12T07:27:53Z | |
dc.date.available | 2025-05-12T07:27:53Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Столяренко Ол. В., Столяренко О. В. Розвиток соціальнї сфери та освіти на ВінниччинІ в сучасних умовах // Матеріали VІ Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», Київ, 26–31 березня 2025 р. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2025. С. 1258–1266. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46411 | |
dc.description.abstract | The Vinnytsia region is facing serious challenges due to the war, but educational
institutions continue to operate, adapting to new conditions. The academic year began
on time, with a focus on the safety and psychological support of students. Blended
learning and social entrepreneurship are being implemented. A \"Social Education
Platform\" has been created to enhance the qualifications of specialists. Social services
are actively assisting internally displaced persons by providing them with housing and
support. In 2024, Vinnytsia continues to develop inclusive education and vocational
training programs despite the difficulties. This development demonstrates the
resilience of the region in the context of war. | en |
dc.description.abstract | Вінницька область стикається з серйозними викликами через війну, але
освітні заклади продовжують працювати, адаптуючись до нових умов.
Навчальний рік розпочався вчасно, з акцентом на безпеку та психологічну
підтримку учнів. Впроваджуються змішане навчання та соціальне
підприємництво. Створено «Платформу соціальної освіти» для підвищення
кваліфікації фахівців. Соціальні служби активно допомагають внутрішньо
переміщеним особам, надаючи їм житло та підтримку. У 2024 році Вінниччина
продовжує розвивати інклюзивну освіту та професійні навчальні програми,
незважаючи на труднощі. Цей розвиток свідчить про стійкість регіону в
умовах війни. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інститут обдарованої дитини НАПН України | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали VІ Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», Київ, 26–31 березня 2025 р. : 1258–1266. | uk |
dc.subject | освітні заклади | uk |
dc.subject | соціальна сфера | uk |
dc.subject | інклюзивність | uk |
dc.subject | стійкість регіону в умовах війни | uk |
dc.subject | educational institutions | en |
dc.subject | social sphere | en |
dc.subject | inclusivity | en |
dc.subject | resilience of the region in wartime | en |
dc.title | Розвиток соціальнї сфери та освіти на ВінниччинІ в сучасних умовах | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 930.2+316.3/323.1+37.01/.02/.06 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-1899-8089 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7080-0626 | |