Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГригорук, Н. Р.uk
dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.date.accessioned2025-06-24T07:58:03Z
dc.date.available2025-06-24T07:58:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРатушняк О. Г., Григорук Н. Р. Розробка та оптимізація збутової стратегії підприємства в умовах сучасного ринку // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23821.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46703
dc.description.abstractThe paper examines the main approaches to developing and optimizing a sales strategy in the modern market. The concept of an enterprise's sales strategy is interpreted, mainly classifying sales strategy by approach to the market, by sales organization, by level of integration, by competitive position. The main aspects that need to be obtained when developing a sales strategy are highlighted. Modern aspects of optimizing an enterprise's sales strategy are considered.en
dc.description.abstractУ роботі було досліджено основні підходи до розробки та оптимізації збутової стратегії в умовах сучасного ринку. Наведено трактування поняття збутова стратегія підприємства, розглянуто класифікацію збутової стратегії за підходом до ринку, за організацією збуту, за рівнем інтеграції, за конкурентною позицією. Висвітлено основні фактори, які необхідно враховувати при розробці збутової стратегії. Розглянуто сучасні аспекти оптимізації збутової стратегії підприємства.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23821
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectоптимізація збутової стратегіїuk
dc.subjectsales strategyen
dc.subjectsalesen
dc.subjectdistribution channelen
dc.subjectoptimization of sales strategyen
dc.titleРозробка та оптимізація збутової стратегії підприємства в умовах сучасного ринкуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesTargeting Strategies in Marketing: An Overview of Mass-Marketing, Differentiated, and Niche Marketing - Data Science Stunt. Data Science Stunt. URL: https://datasciencestunt.com/targeting-strategies-in-marketing-an-overview-of-mass-marketingdifferentiated-and-niche-marketing/#google_vignette (дата зверенення 15.03.2025).en
dc.relation.referencesПроцишин Ю. Т. Стратегічний маркетинг : електронний навчальний посібник для студентів спеціальності 075 маркетинг, ступеня вищої освіти магістр. Тернопіль: ЗУНУ, 2022 146 сuk
dc.relation.referencesКозловський В. О., Лесько О. Й. Бізнес-планування : навчальний посібник. Видання 2-ге, доповн. та переробл. Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця. 2008. 241 сuk
dc.relation.references4.Bratco O., Salamon I. Product promotion through the use of digital technologies in international markets. Efektyvna ekonomika. 2022. No. 5. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.5.80 (дата зверенення 15.03.2025).en
dc.relation.referencesЮрчук Н. П. CRM-системи: особливості функціонування та аналіз українського ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 23(2). С. 141-147.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію