dc.contributor.author | Шeвчук, O. Ф. | uk |
dc.contributor.author | Христянчук В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-07-22T07:23:00Z | |
dc.date.available | 2025-07-22T07:23:00Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Шeвчук O. Ф., Христянчук В. В. Удосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/24614. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46877 | |
dc.description.abstract | The paper justifies the relevance of developing an information technology for evaluating the quality of test tasks in
educational measurements. The main quality indicators of tests, such as difficulty, discrimination, and reliability, are
analyzed, and the possibilities for their improvement through the integration of time analysis of task completion are
explored. It is established that the analysis of completion time not only improves the accuracy and expands the evaluation
criteria but also reveals anomalous behavioral patterns, thereby enhancing the overall effectiveness of testing | en |
dc.description.abstract | У роботі обґрунтовано актуальність розробки інформаційної технології для оцінювання якості тестових
завдань в освітніх вимірюваннях. Проаналізовано основні показники якості тестів, такі як складність,
дискримінативність та надійність, а також вивчено можливості їхнього удосконалення за допомогою
інтеграції аналізу часу виконання завдань. Встановлено, що аналіз часу виконання завдань не лише дозволяє
покращити точність та розширити критерії оцінювання, але й виявляти аномальні поведінкові патерни, що в
цілому сприяє підвищенню ефективності тестування. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. u | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/24614 | |
dc.subject | оцінка якості тестових завдань | uk |
dc.subject | складність тестів | uk |
dc.subject | дискримінативність | uk |
dc.subject | надійність | uk |
dc.subject | аналіз часу | uk |
dc.subject | освітні вимірювання | uk |
dc.subject | test task quality evaluation | en |
dc.subject | test difficulty | en |
dc.subject | discrimination | en |
dc.subject | reliability | en |
dc.subject | time analysis | en |
dc.subject | educational measurements | en |
dc.title | Удосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.8:371.3 | |
dc.relation.references | Кухаренко В. М., Перхун Л. П., Товмаченко Н. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1 / В. М.
Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. – 2018. – № 3. – С. 40–48. | uk |
dc.relation.references | Смідович Л. С., Артюх О. В., Косенко Н. В. Автоматизація аналізу якості тестових завдань та результатів тестування
студентів ІТ-спеціальностей / Л. С. Смідович, О. В. Артюх, Н. В. Косенко // Сучасний стан наукових досліджень та технологій
в промисловості. – 2020. – № 1 (11). – С. 19–27. DOI: https://doi.org/10.30837/2522-9818.2020.11.019. | uk |