Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШeвчук, O. Ф.uk
dc.contributor.authorХристянчук В. В.uk
dc.date.accessioned2025-07-22T07:23:00Z
dc.date.available2025-07-22T07:23:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationШeвчук O. Ф., Христянчук В. В. Удосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/24614.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46877
dc.description.abstractThe paper justifies the relevance of developing an information technology for evaluating the quality of test tasks in educational measurements. The main quality indicators of tests, such as difficulty, discrimination, and reliability, are analyzed, and the possibilities for their improvement through the integration of time analysis of task completion are explored. It is established that the analysis of completion time not only improves the accuracy and expands the evaluation criteria but also reveals anomalous behavioral patterns, thereby enhancing the overall effectiveness of testingen
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано актуальність розробки інформаційної технології для оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях. Проаналізовано основні показники якості тестів, такі як складність, дискримінативність та надійність, а також вивчено можливості їхнього удосконалення за допомогою інтеграції аналізу часу виконання завдань. Встановлено, що аналіз часу виконання завдань не лише дозволяє покращити точність та розширити критерії оцінювання, але й виявляти аномальні поведінкові патерни, що в цілому сприяє підвищенню ефективності тестування.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. uuk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/24614
dc.subjectоцінка якості тестових завданьuk
dc.subjectскладність тестівuk
dc.subjectдискримінативністьuk
dc.subjectнадійністьuk
dc.subjectаналіз часуuk
dc.subjectосвітні вимірюванняuk
dc.subjecttest task quality evaluationen
dc.subjecttest difficultyen
dc.subjectdiscriminationen
dc.subjectreliabilityen
dc.subjecttime analysisen
dc.subjecteducational measurementsen
dc.titleУдосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюванняхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8:371.3
dc.relation.referencesКухаренко В. М., Перхун Л. П., Товмаченко Н. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1 / В. М. Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. – 2018. – № 3. – С. 40–48.uk
dc.relation.referencesСмідович Л. С., Артюх О. В., Косенко Н. В. Автоматизація аналізу якості тестових завдань та результатів тестування студентів ІТ-спеціальностей / Л. С. Смідович, О. В. Артюх, Н. В. Косенко // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2020. – № 1 (11). – С. 19–27. DOI: https://doi.org/10.30837/2522-9818.2020.11.019.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію