| dc.contributor.author | Лобач, М. В. | uk |
| dc.contributor.author | Кшивак, З. Ю. | uk |
| dc.contributor.author | Пірняк, В. В. | uk |
| dc.contributor.author | Князький, Д. В. | uk |
| dc.contributor.author | Ковальчук, М. Б. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:00:38Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:00:38Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Лобач М. В., Кшивак З. Ю., Пірняк В. В., Князький Д. В., Ковальчук М. Б. Цифрові навчальні ресурси у закладах вищої технічної освіти. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21097. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47049 | |
| dc.description.abstract | У дослідженні представлені результати дослідження широкого спектру наукової літератури, розглядаються переваги та ризики використання чат-ботів у навчанні, аналізується доцільність і актуальність їхнього застосування. Чат-боти мають безліч плюсів, які удосконалюють навчання та викладання. Але також присутні й мінуси, які потребують коригування, для подальшого залучення новітніх технологій у навчання | uk |
| dc.description.abstract | The study presents the results of the study a wide range of scientific literature, advantages and risks are considered the use of chatbots in education, feasibility and relevance are analyzed their application. Chatbots have many advantages that improve learning and teaching. But there are also minuses that require adjustment, for the further involvement of the latest technologies in education. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21097 | |
| dc.subject | чат-боти | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.subject | цифрові технології | uk |
| dc.subject | спілкування | uk |
| dc.subject | цифрові інструменти навчання | uk |
| dc.subject | chat bots | uk |
| dc.subject | educational process | uk |
| dc.subject | digital technologies | uk |
| dc.subject | communication | uk |
| dc.subject | digital learning tools | uk |
| dc.title | Цифрові навчальні ресурси у закладах вищої технічної освіти | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 378.147:004.77 | |
| dc.relation.references | . . / . . // . - 2023. - 97(5). C. 117. : https://doi.org/10.33407/itlt.v97i5.5322 ( 4.03.2024) | |
| dc.relation.references | Chassignol M., Khoroshavin A., Klimova A., Bilyatdinova,A. Artificial Intelligence trends in education: a narrative overview / M. Chassignol, A. Khoroshavin, A. Klimova, A. Bilyatdinova // Procedia Computer Science. 2018. Vol. 136. P. 1624. Access mode: https://doi.org/10.1016/j.procs.2018.08.233 (date of access: 4.03.2024) | |