Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГігінеішвілі, К. В.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorHihineishvili, K.en
dc.contributor.authorKobylyanska, I.en
dc.date.accessioned2025-07-24T11:32:02Z
dc.date.available2025-07-24T11:32:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГігінеішвілі К. В., Кобилянська І. М. Адаптація технологій штучного інтелекту для сучасної вищої освіти. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21212.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47546
dc.description.abstractРозглядається актуальність та перспективи впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) у систему вищої освіти. Досліджується інструменти ШІ, такі як автоматичне оцінювання, віртуальні лабораторії, онлайн курси та допоміжні програми для навчання, а також аналізують декілька напрямків, які зазнали значних змін після впровадження ШІ: оцінювання, асистування, тьюторинг та управління навчанням.uk
dc.description.abstractThe article considers the relevance and prospects of introducing artificial intelligence (AI) technologies into the higher education system. The article explores AI tools such as automatic assessment, virtual laboratories, online courses, and learning support programs, and analyzes several areas that have undergone significant changes since the introduction of AI: assessment, assistance, tutoring, and learning management.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21212
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectонлайн курсиuk
dc.subjectсемінариuk
dc.subjectвіртуальна лабораторіяuk
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectlearningen
dc.subjecteducationen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectassessmenten
dc.subjectonline coursesen
dc.subjectseminarsen
dc.subjectvirtual laboratoryen
dc.titleАдаптація технологій штучного інтелекту для сучасної вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.85
dc.relation.referencesДембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.uk
dc.relation.referencesКузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1- 001-007.uk
dc.relation.referencesМястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesDembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Вестник Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42- 51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005.en
dc.relation.referencesДембіцька, С., Кобилянський, О., Горохівська, Т., & Пугач, В. (2022). Розвиток вищої освіти в посткоронавірусному суспільстві. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (62), 237–249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249.uk
dc.relation.referencesДрач, І., Петроє, О., Бородієнко, О., Регейло, І., Базелюк, О., Базелюк, Н., & Слободянюк, О. (2023). Використання штучного інтелекту у вищій освіті. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 15, 66-82. https://doi.org/10.31874/2520-6702-2023-15-66-82.uk
dc.relation.referencesДмитрієва, О. І., & Єфименко, О. В. (2023). Особливості впровадження штучного інтелекту в сучасну вищу освіту. Технології доброчесного використання штучного інтелекту у сфері освіти та науки: матеріали Всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації, 31 липня – 10 вересня 2023 року. (89-92 с.). Одеса: Видавничий дім «Гельветика».uk
dc.relation.referencesCrompton, H., & Burke, D. (2023). Artificial Intelligence in higher education: The state of the field. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20(1). https://doi.org/10.1186/ s41239-023-00392-8.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію