| dc.contributor.author | Олянишена, В. І. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:44:55Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:44:55Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Олянишена В. І. Використання штучного інтелекту у вищій математиці: користь та потенційна шкода // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25403. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48073 | |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто сучасні підходи до застосування штучного інтелекту (ШІ) у вищій математиці.
Проаналізовано переваги впровадження інтелектуальних систем у навчальний процес і наукові дослідження, а
також окреслено потенційні ризики, пов’язані з надмірною залежністю від технологій. | uk |
| dc.description.abstract | The article discusses modern approaches to using artificial intelligence (AI) in higher mathematics. The advantages
of integrating intelligent systems into education and scientific research are analyzed, as well as potential risks associated
with excessive dependence on technology. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25403 | |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | вища математика | uk |
| dc.subject | навчання | uk |
| dc.subject | критичне мислення | uk |
| dc.subject | автоматизація рішень | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | en |
| dc.subject | higher mathematics | en |
| dc.subject | learning | en |
| dc.subject | critical thinking | en |
| dc.subject | solution automation | en |
| dc.title | Використання штучного інтелекту у вищій математиці: користь та потенційна шкода | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 621.3 | |
| dc.relation.references | Goodfellow I., Bengio Y., Courville A. Deep Learning. MIT Press, 2016. | en |
| dc.relation.references | Мацюк О. П. Штучний інтелект у математичній освіті // Освіта майбутнього. – 2023. – №2. – С. 47–52. | uk |
| dc.relation.references | OpenAI. How GPT Models Work: Overview. – 2024. [Електронний ресурс] | en |
| dc.relation.references | Wolfram S. The Future of Math with AI Tools. Wolfram Blog, 2023. | en |
| dc.relation.references | Bubeck S., Chandrasekaran V. Mathematical reasoning in large language models // arXiv preprint, 2023. | en |
| dc.relation.references | Іващенко М. В. Штучний інтелект у вищій школі: виклики та перспективи // Інформаційні технології в освіті. — 2022. — №4. | uk |