| dc.contributor.author | Стрюк, Д. С. | uk |
| dc.contributor.author | Кобилін, І. О | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:58:30Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:58:30Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Стрюк Д. С., Кобилін І. О. Використання SceneKit для процедурного моделювання рельєфу // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/23403. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48384 | |
| dc.description.abstract | SceneKit є потужним фреймворком для створення тривимірної графіки в екосистемі Apple. У роботі
розглядається використання SceneKit для рендерингу процедурно згенерованих ландшафтів у реальному часі.
Особлива увага приділяється методам генерації рельєфу, таким як фрактальні алгоритми, клітинні автомати,
багаторівневе згладжування. Також розглянуто оптимізацію продуктивності за допомогою адаптивної
деталізації та шейдерних технологій. | uk |
| dc.description.abstract | SceneKit is a versatile framework for three-dimensional graphics within Apple's ecosystem. This paper explores the
application of SceneKit for rendering procedural terrain in real time. Various procedural generation techniques,
including fractal-based methods, midpoint displacement, cellular automata, and multi-resolution meshes, are analyzed
in the context of their efficiency and realism. Special attention is given to adaptive mesh refinement, shader-based surface
modeling, and computational performance tuning. The study examines practical implementations for mobile and desktop
devices, evaluating the trade-offs between visual fidelity and processing speed in interactive applications. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/23403 | |
| dc.subject | SceneKit | en |
| dc.subject | процедурна генерація | uk |
| dc.subject | тривимірна графіка | uk |
| dc.subject | оптимізація продуктивності | uk |
| dc.subject | алгоритми генерації | uk |
| dc.subject | procedural generation | en |
| dc.subject | three-dimensional graphics | en |
| dc.subject | performance optimization | en |
| dc.subject | generation algorithms | en |
| dc.title | Використання SceneKit для процедурного моделювання рельєфу | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.932.2 | |
| dc.relation.references | Apple Inc. SceneKit Documentation. [https://developer.apple.com/documentation/scenekit] | en |
| dc.relation.references | Ebert, D. S., Musgrave, F. K., Peachey, D., Perlin, K., & Worley, S. (2002). Texturing & Modeling:
A Procedural Approach. Morgan Kaufmann. [https://shop.elsevier.com/books/texturing-andmodeling/ebert/978-1-55860-848-1] | en |
| dc.relation.references | Luebke, D. (2003). Level of Detail for 3D Graphics. Elsevier. [https://shop.elsevier.com/books/levelof-detail-for-3d-graphics/luebke/978-1-55860-838-2] | en |
| dc.relation.references | Prusinkiewicz, P., & Lindenmayer, A. (1996). The Algorithmic Beauty of Plants. Springer-Verlag.
[https://link.springer.com/book/10.1007/978-1-4613-8476-2] | en |
| dc.relation.references | Smelik, R. M., Tutenel, T., Bidarra, R., & Benes, B. (2014). Procedural generation of virtual worlds.
Computer Graphics and Applications. [https://ieeexplore.ieee.org/document/6875895] | en |