Show simple item record

dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorКлочко, В. І.uk
dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-19T07:49:04Z
dc.date.available2025-08-19T07:49:04Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48594
dc.description.abstractСпецифіка математичної підготовки студентів технічних спеціальностей ЗВО полягає не тільки в отриманні нових знань з математики, а й у вихованні потреби до застосування математичних прийомів та методів у майбутній професійній діяльності. У роботі досліджено проблему підвищення ефективності та якості навчання математики майбутніх інженерів з використанням конструктивістського підходу під час застосування засобів цифрових та візуально-інформаційних технологій. На підставі теоретичного аналізу результатів досліджень та аналізу діяльності студентів обґрунтовано, що конструктивне навчання розв’язування завдань формує навички роботи в команді, стимулює креативність і допомагає студентам ефективно презентувати результати виконання завдань, дає поштовх до пошуку нових технологій і прийомів розв’язування професійно зорієнтованих задач.uk
dc.description.abstractThe specificity of mathematical training of students of technical specialties of higher education institutions is not only to acquire new knowledge in mathematics, but also to cultivate the need to apply mathematical techniques and methods in future professional activities. The paper investigates the problem of improving the efficiency and quality of teaching mathematics to future engineers using a constructivist approach when applying digital and visual information technologies. Based on the theoretical analysis of research results and analysis of students' activities, it is substantiated that constructive problem-solving training develops teamwork skills, stimulates creativity and helps students to effectively present the results of tasks, gives impetus to the search for new technologies and techniques for solving professionally oriented problems.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23401
dc.subjectконструктивістський підхідuk
dc.subjectцифрові та візуальні технологіїuk
dc.subjectряд Фур’є явище Гіббсаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectматематичні знанняuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectconstructivist approachuk
dc.subjectdigital and visual technologiesuk
dc.subjectFourier seriesuk
dc.subjectGibbs phenomenonuk
dc.subjecteducationalprocessuk
dc.subjectmathematical knowledgeuk
dc.subjectpedagogical technologyuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleФормування професійних компетентностей студентів технічних спеціальностей засобами конструктивного навчання математикиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc51:37.091.3
dc.relation.references. - . : . . . ; : [ ..], 2011. .258262/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record