Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАндрущенко, О. П.uk
dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:13:04Z
dc.date.available2025-09-11T13:13:04Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49123
dc.description.abstractторгівлі. Розглянуто підходи до ціноутворення, взаємозв'язок між цінами, знижками, програмами лояльності та задоволеністю клієнтів. Підкреслено значення персоналізованої та адаптивної цінової політики для підвищення довіри до підприємства.uk
dc.description.abstractto pricing, the relationship between prices, discounts, loyalty programs and customer satisfaction are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24304
dc.subjectЦінова політикаuk
dc.subjectлояльність споживачівuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectпрограмилояльностіuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectPricing policyuk
dc.subjectconsumer loyaltyuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectpricinguk
dc.subjectloyalty programsuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectcompetitiveenvironmentuk
dc.titleРоль цінової політики у формуванні лояльності споживачів роздрібної торгівліuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.51.658
dc.relation.references. . : . . : , 2005. 188. . ., .. , - . 2014. 7 URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3190 ( : 16.03.2025).
dc.relation.references. Pricer24: -. URL: https://pricer24.com/uk/blog/shhotake-dinamichne-czinoutvorennya/ ( : 16.03.2025).
dc.relation.references.. . . 2024. . 66 URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4558/4501 ( : 16.03.2025).
dc.relation.references. . : . . : , 2012. . 4045.
dc.relation.references2023 . Esputnik: -. URL: https://esputnik.com/uk/blog/yak-i-dlya-chogo-vprovadzhuvati-omnikanalnist-u-2023-roci ( : 17.03.2025).
dc.relation.references10 e-commerce. Pricer24: -. URL:https://pricer24.com/uk/blog/cinoutvorennyav-ecommerce/( : 17.03.2025).
dc.relation.referencesMain factors affecting decisions to purchase luxury goods among consumers. Statista : -. URL: https://www.statista.com/statistics/1493881/taiwan-key-factors-influencing-luxury-goods-purchases-by-age-group/ ( : 18.03.2025).
dc.relation.referencesIs too much discounting preventing you from meeting profitability targets? Linkedin : -. URL: https://www.linkedin.com/pulse/too-much-discounting-preventing-you-from-meeting-targets-armin-kakas ( : 18.03.2025).
dc.relation.referencesThe loyalty report. Bondbl. 2023. URL: https://www.visa.co.uk/content/dam/VCOM/regional/ve/unitedkingdom/PDF/the-loyalty-report-2023-executivesummary.pdf ( : 18.03.2025).
dc.relation.references: eCommerce. Turum burum : -. URL: https://turumburum.ua/blog/personalizaciya-v-marketingu-zakordonni-keysi-ta-praktichni-poradi-dlyaecommerce ( : 18.03.2025).
dc.relation.references2. :


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію