Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗахаревич, Я.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:13:22Z
dc.date.available2025-09-11T13:13:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49130
dc.description.abstractінструменту підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності. Розглянуто використання національних мотивів у дизайні торгових просторів, рекламних комунікаціях та упаковці, як власних торгових марок, так і продукції інших брендів, представлених у мережі. Проаналізовано проєкти, що сприяють популяризації української культурної спадщини через візуальні та маркетингові рішення. Оцінено вплив цих стратегій на споживчі настрої, рівень довіри до бренду та формування лояльності. Запропоновано напрями подальшого розвитку брендингу, зокрема через поглиблення взаємодії з українськими митцями, розширення тематичних ініціатив, спрямованих на популяризацію української культури як глобального культурного феномена в ритейлі.uk
dc.description.abstractenhancing brand recognition and competitiveness. It explores the use of national motifs in the design of retail spaces, advertising communications, and packaging, both for private labels and products from other brands represented in the network. The research analyzes projects aimed at promoting Ukrainian cultural heritage through visual and marketing solutions. The impact of these strategies on consumer sentiment, brand trust, and loyalty formation is assessed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24289
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectритейлuk
dc.subjectукраїнська айдентикаuk
dc.subjectукраїнська ідентичністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectкультурна спадщинаuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectretailuk
dc.subjectUkrainian identityuk
dc.subjectUkrainian authenticityuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcultural heritageuk
dc.titleУдосконалення брендингу ритейл-бізнесу шляхом інтеграції української айдентики на прикладі тов «сільпо-фуд»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesThe definition of marketing: what is marketing? American Marketing Association : -. URL: https://www.ama.org/the-definition-of-marketing-what-is-marketing/
dc.relation.references. . - - . . 2019. 4. . 6973.
dc.relation.references., . . : . 2- . : , 2006. 684 .
dc.relation.references: . . . . . . / . . . . : - " ", 2008. 672 .
dc.relation.references. ., . . - . , : . / . . . . , . . . : , 2020. . 6391.
dc.relation.referencesNeofolk . Fozzy Group : -. URL: https://www.fozzy.ua/ua/news/2022/neofolk-unovomu-s-lpo-u-lvov/
dc.relation.references: , , . Magazine.com.ua : -. URL: https://magazine.com.ua/aktualne/ajdentika-tse-viznachennya-ponyattya-prikladi-ikrashchi-rekomendatsiji-shchodo-stvorennya-firmovogo-stilyu.html
dc.relation.referencesH-Made in Ukraine: . AllRetail : -. URL: https://allretail.ua/news/68541-lavka-tradiciy-h-made-in-ukraine-kolaboraciya-velikogo-biznesu-i-ukrajinskihkraftyariv
dc.relation.referencesKANTAR. RAU.ua : -. URL: https://rau.ua/novyni/brend-magazinu-kantar/.
dc.relation.referencesUkraine WOW. UkraineWOW.org : -. URL: https://ukrainewow.org/
dc.relation.references: , , , ..., , , . , e-mail: olenashtovba@vntu.edu.ua


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію