Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-240 із 4109
-
Дистанційне ІТ-управляння підприємством
(ВНТУ, 2024)The issue of remote IT management of the enterprise is considered -
Пакети прикладних програм для захисту економічної інформації
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Засоби захисту економічної інформації включають різноманітні методи та технології, спрямовані на захист від внутрішніх та зовнішніх загроз. Ці засоби можна класифікувати на кілька основних типів: фізичні, програмні та ... -
Програмні засоби для експертних систем
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Експертні системи – це комп'ютерні програми, які імітують прийняття рішень на рівні експерта в певній області. Вони використовують знання та аналітичні правила для вирішення проблем, що зазвичай вимагають людського ... -
Розробка автоматизованої мобільної системи запису відвідувачів до лікаря
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)У сучасному світі сфера медичних послуг відіграє ключову роль у житті людей, забезпечуючи не лише допомогу у вирішенні медичних проблем, але й профілактику захворювань. Забезпечення доступу до медичних послуг є важливою ... -
Аналіз технологій інтеграційного тестування Flutter додатків
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Розробка мобільних додатків стала невід'ємною частиною цифрової епохи, де персоналізований та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс є ключовими складовими успіху. У світі швидкозмінних технологій важливо не лише створити ... -
Геометричне перетворення графіку функції y=cos(x) із використанням maple – олімпіадна задача
(ВНТУ, 2024)Досліджено задачу олімпіадного типу: за допомогою геометричних перетворень графіка функції f(x)=cos(x) отримати графік, що має лише одну точку перетину із початковим графіком. Представлено покроковий пошук розв’язку цієї ... -
Використання GPU у машинному навчанні
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Машинне навчання (МН) стає все більш невіддільною частиною різних галузей, від розпізнавання образів до обробки природних мов. Зростаюча складність завдань вимагає відповідних обчислювальних ресурсів. У цьому контексті, ... -
Використання штучного інтелекту у моніторах
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Використання штучного інтелекту (ШІ) у моніторах [1] стає все більш популярним, оскільки воно дозволяє покращити якість зображення, оптимізувати відтворення кольору, покращити ефективність енергоспоживання, а також надати ... -
Використання штучного інтелекту в задачах віртуальної реальності
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Штучний інтелект (ШІ) відіграє ключове значення у вдосконаленні та доповненні технологій віртуальної реальності для вирішення задач різноманітних галузей людської діяльності. До основних галузей, де поєднуються засоби ... -
Застосування мобільних мереж стільникового зв`язку для програмного калібрування осциляторів
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)Мобільний стільниковий зв`язок становить одну з наймасштабніших комунікаційних систем, яка поширена не лише в Україні, але й у всьому світі. З понад 50 мільйонами мобільних абонентів в Україні та значним обсягом зони ... -
Антиаліайзинг дуги кола з використанням модифікованої оцінювальної функції
(Донецький національний технічний університет, 2011)Модифіковано оцінювальну функцію для антиаліайзингу границі кола та запропоновано алгоритм антиаліайзингу з застосуванням нової оцінювальної функції, знак якої визначає координати точок траєкторії, а значення – інтенсивності ... -
Використання технології віртуальної реальності у закладах вищої освіти
(ВНТУ, 2024)The main aspects of virtual reality tools usage for the improvement of the students learning efficiency is discussed. -
Особливості реалізації шейдерних програм із використанням OpenGL 4.6
(ВНТУ, 2024)In the work, the main new features of specification of application programming interface OpenGL 4.6 are analyzed -
Аналіз методів текстурування
(ВНТУ, 2024)Робота присвячена розгляду різних методів текстурування. Охарактеризовано вивчення взаємодії різних методів у текстуруванні. Досліджено ефективні методи текстурування та визначено ряд переваг та недоліків щодо кожного ... -
Роль ІТ-технологій для маркетингу
(Український державний університет науки і технологій, 2024)Визначено роль ІТ-технологій для маркетингу. Розглянуто можливості ІТ-технологій для предметної галузі. Проаналізовано пакети прикладних програм для маркетингу. цілей і підвищення конкурентоспроможності своїх компаній на ринку. -
Використання штучного інтелекту для створення тестів з вищої математики
(ВНТУ, 2024)The study examines the possibility of using artificial intelligence (AI) to create tests in higher mathematics. The study shows that a prototype system based on machine learning algorithms can analyse and synthesise ... -
Distance education in higher technical school: problems and search for solutions
(Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, 2023)The work examines the problems faced by students during distance learning. The method of \"artificial errors\" is proposed, which allows solving two tasks: to carry out repetition and systematization of educational material, ... -
Дистанційне навчання вищої математики майбутніх фахівців комп`ютерної галузі в сучасних умовах денної змішаної форми освіти в України
(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024)International scientific-practical conference “Current issues of science, education and technology in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 12, 2024). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ... -
Проблеми математичної дистанційної освіти студентів очної форми навчання та шляхи їх подолання
(ВНТУ, 2024)Some problems of distance education of full-time students in universities are considered, which affect both the content of the sections of the higher mathematics course and the methodology of their teaching -
Аналіз використання відео окулярів, як пристрою людино машинної взаємодії
(Львівський наковий форум, 2024)Відео окуляри — це портативний пристрій, який комбінує функції відео екрана та окулярів, дозволяючи користувачеві переглядати відео або інший цифровий контент безпосередньо перед очима, не використовуючи традиційний монітор ...