Now showing items 121-140 of 164

    • Етика відповідальності: дискурс еколого-комунікативних засад 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2011)
      В статті зроблена спроба дослідження дискурсу еколого-комунікативних засад етики відповідальності. Акцентується увага на аналізі проблеми відповідальності людства за вирішення екологічних проблем в сучасній комунікативній ...
    • Становлення особистісного підходу в менеджменті 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прищак, Ю. М.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Прыщак, Ю. Н.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y.; Pryschak, Y. M. (ВНТУ, 2014)
      В статті зроблена спроба аналізу історії та перспектив розвитку особистісного підходу в менеджменті. Методологічним принципом дослідження історії становлення особистісного підходу є його порівняння з технократичним підходом. ...
    • Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)
      Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ...
    • Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2012)
      В статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, ...
    • Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Національний університет "Острозька академія", 2003)
      Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних ...
    • Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2009)
      Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських ...
    • Поняття “духовність” у педагогічній думці України (друга половина ХІХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2006)
      У статті досліджується історико-педагогічний дискурс з проблем сутності і змісту поняття "духовність" у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на розгляді генези поняття "духовність" у ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються ...
    • Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності.
    • Філософські та педагогічні аспекти духовності у творчій спадщині Софії Русової 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації ; Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2001)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині C. Русової. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності та розгляді трансцендентних та технологічних основ генези духовності.
    • Генеза поняття духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на аналізі поглядів С.Гогоцького, С.Миропольського, М.Пирогова, П.Редкіна, К.Ушинського, ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Памфіла Даниловича Юркевича 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2008)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині П. Юркевича. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї П. Юркевича розглядаються через ...
    • Сутність і зміст поняття духовності в філософсько-педагогічній системі C. С. Гогоцького 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2009)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині С. С. Гогоцького. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї С. Гогоцького розглядаються ...
    • Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)
      Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності ...
    • Трансформація освіти України: пошук парадигми 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)
      Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм.
    • Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ...
    • Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2003)
      В статті зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ філософсько-педагогічної концепції духовності, розробки нової педагогічної парадигми – духовної парадигми освіти. Розглянуто онтологічні і екзистенцій ...
    • Кодекси етики ділових відносин 

      Лесько, О. Й.; Прищак, М. Д.; Кушнір, В. В.; Лесько, А. И.; Прыщак, Н. Д.; Кушнир, В. В.; Lesko, O. Y.; Pryschak, M. D.; Kyshnir, V. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті проаналізована роль Кодексів етики ділових відносин (корпоративних кодексів) у становленні етичних засад бізнесу та менеджменту зарубіжних країн з метою вивчення досвіду інституалізації ділової етики в фірмах та ...
    • Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації 

      Прищак, М. Д.; Павлик, Т. М.; Прыщак, Н. Д.; Павлик, Т. М.; Pryschak, M. D.; Pavlyk, Т. М. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу смислу як онтологічної основи педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні сутності та змісту поняття смислу, його ролі в розвитку різних видів педагогічної комунікації.
    • Сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині М. І. Пирогова 

      Прищак, М. Д.; Тихонова, Д. В.; Прыщак, Н. Д.; Тихонова, Д. В.; Pryschak, M. D.; Tyhonova, D. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу сутності та змісту поняття духовності в педагогічній спадщині М.І. Пирогова. Акцентується увага на дослідженні ролі духовності в розвитку особистості, визначенні трансцендентних та технологічних ...