Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.date.accessioned2016-05-16T18:45:20Z
dc.date.available2016-05-16T18:45:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationБондаренко З. В. Співвідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики майбутніх інженерів [Текст] / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук // Наукові записки. Серія "Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти". – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Вінніченка, 2015 – Вип. 8, ч. 2. - С. 3-8.uk
dc.identifier.isbn978-966-7406-67-7
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10023en
dc.description.abstractУ статті розкривається роль математичного моделювання та засобів моделювання у формуванні професійних компетенцій студентів вищих технічних навчальних закладів, показано ефективність запропонованих педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх інженерів під час вивчення вищої математики.uk
dc.description.abstractВ статье раскрывается роль математического моделирования и средств моделирования в формировании профессиональных компетенций студентов высших технических учебных заведений, показана эффективность предложенных педагогических условий формирования профессиональных компетенций будущих инженеров во время изучения высшей математикиru
dc.description.abstractThe article deals with the role of modeling tools in the process of formation of professional competences of students of higher technical educational establishments, shows the effectiveness of the proposed pedagogical conditions of formation of professional competence of future engineers in the process of studying higher mathematics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКіровоградський державний педагогічний університет імені В. Вінніченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освітиuk
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk
dc.subjectматематичне моделюванняuk
dc.subjectprofessional competenceen
dc.subjectmathematical designen
dc.subjectпрофессиональные компетенцииru
dc.subjectматематическое моделированиеru
dc.titleСпіввідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc53(07)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію