Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві
Анотації
Проведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обгрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.SCIENTIFIC RESEARCH THEORETICAL BASICS MARKETING COMMUNICATION PROCESSES ARE ON ENTERPRISE Researches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies. domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/124
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11229